Субота, 16.12.2017, 06:14
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Листопад » 5 » Емоції збагачують життя
11:33
Емоції збагачують життя

Людські емоції і почуття найяскравіше виражають духовні запити і прагнення людини, її ставлення до дійсності. К. Д. Ушинський писав, що «ні слова, ні думки, навіть вчинки наші не виражають так ясно нас самих і наше ставлення до світу, як наші почуття». Але щоб дійсно емоції прикрашали наше життя, робили його особливим та допомагали досягати певних вершин у професійній діяльності необхідно активно працювати над формуванням емоційної культури всіх учасників навчально-виховного процесу. Саме такою й була тема семінару-практикуму для практичних психологів та соціальних педагогів, який відбувся 29 жовтня на базі комунального закладу Тростянецької районної ради «Районний методичний центр».

На початку зустрічі фахівці психологічної служби акцентували свою увагу на проблемі емоційної культури вчителя, зокрема її показників, функцій та ролі у професійній діяльності. Під час обговорення даного питання було розглянуто та проаналізовано основні складові емоційної культури вчителя – емоційна стійкість, емоційна чуйність та емоційна виразність. Також практичні психологи та соціальні педагоги попрацювали над тестом на розуміння міміки, який дозволив проаналізувати своє вміння розрізняти внутрішній стан людини за зовнішніми ознаками.

Практичний психолог СШ І-ІІІ ст. №3 Горова Н.О. ознайомила присутніх з особливостями формування емоційної гнучкості вчителя, проаналізувала причини й ознаки синдрому професійного вигорання педагогічних працівників. Учасники семінару обговорили ефективні шляхи його подолання та способи профілактики стресів у педагогічному середовищі.

Практичний психолог Боромлянського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ Сивовол Т.М. поділилася з працівниками психологічної служби досвідом роботи з питання «Емоційне благополуччя учня як фактор його емоційного розвитку», розглянула складові емоційного благополуччя, його ознаки та основні умови. У ході практичної частини свого виступу Тетяна Миколаївна ознайомила присутніх із найбільш ефективними проективними методиками у роботі з емоційними станами.

Під час виступу практичного психолога Білківської ЗОШ І-ІІІ ст. Ковалівніч Ю.М. було проаналізовано взаємозв’язок емоційної компетентності батьків із емоційно-поведінковими особливостями школярів та доведено припущення, що емоційно компетентні батьки сприяють успішному емоційному розвитку дитини.

Підводячи підсумки зустрічі, учасники районного семінару-практикуму працівників психологічної служби зробили висновок, що лише у тісній взаємодії «школа-батьки-учні» можна досягти високого рівня емоційної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.

Синявіна Тетяна Миколаївна,
методист з психологічної служби КЗ ТРР
«Районний методичний центр»

Переглядів: 567 | Додав: Methodist | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)