Субота, 20.04.2024, 14:56
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Жовтень » 13 » Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні їх застосовувати
15:25
Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні їх застосовувати

«Математику будеш розуміти тільки тоді, коли бачиш її в усьому оточуючому: шелесті вітру, шумі води, новобудовах і древніх руїнах…» – такого висновку дійшли учасники семінару-практикуму з науково-методичної проблеми «Використання нетрадиційних методів та нестандартних прийомів узагальнення і систематизації знань на уроках математики як засіб розвитку навчальної компетенції особистості», що відбувся 8 жовтня 2014 року на базі Білківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Педагогічний колектив закладу гостинно зустрів гостей, директор школи Маленко Людмила Борисівна та заступник директора з навчально-виховної роботи Савченко Алла Вікторівна ознайомили учасників семінару з історією навчального закладу та видатними людьми, що навчалися у школі.

Свою роботу вчителі математики закладів освіти району розпочали з опрацювання наукових матеріалів – основних аспектів методичної складової створення умов формування навчальної компетентності та розвитку особистості учня на уроках математики. Педагоги з’ясували, що навчальна компетентність – це і вміння, і бажання, і досвід самостійного набуття нових знань, продукування та втілення тих чи інших ідей, освоєння суб’єктивно нових векторів діяльності, та виробили чітку стратегію формування математичних компетентностей.

Керівник РМО Лук’яніхіна Ірина Михайлівна провела обговорення з присутніми шляхів використання інтерактивних методів та прийомів під час проведення уроків узагальнення знань та розкрила теоретико-методологічні основи систематизації і узагальнень знань учнів на уроках математики.

Практична частина семінару розпочалася показом відкритого уроку-екскурсії з математики в 6 класі з теми «Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками». Заняття пройшло на високому методичному рівні завдяки майстерності учителя математики Костири Наталії Федорівни, діяльність якої сприяла формуванню мотиваційної, змістової та дійової складових математичної компетентності школярів. Запропонувавши цікаві логіко-розвивальні та ситуативні завдання, різноманітний історичний матеріал, ігрові ситуації, учитель забезпечила розвиток внутрішньої мотивації шестикласників до навчання.

У ході уроку були використані різноманітні форми організації навчальної діяльності: розв’язання задач проблемного характеру, робота в парах, а також самостійна робота, зміст якої сприяв розвитку пізнавальної активності учнів, їх залученню до самостійного пошуку й «відкриття» нових знань.

Формуючи на уроці дійовий компонент математичної компетентності, Наталія Федорівна створювала оптимальні умови для поступового переходу від дій учнів під керівництвом учителя до самостійних, даючи їм змогу самим шукати шляхи розв’язання пізнавальних та практичних завдань.

З метою полегшення сприймання матеріалу учнями, створення в них цілісного образу уроку-екскурсії була використана учительська навчальна презентація. Завдяки впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій учитель зміг забезпечити нестандартні підходи до подачі навчального матеріалу та перевірки щодо його засвоєння.

Не менш цікавою виявилась подорож для учнів школи та учасників семінару сторінками усного журналу «Математика та мистецтво». Досвідчений гід – учитель математики Ярова Зоя Вікторівна, разом із своїми помічниками, учнями 11 класу, відкрили для присутніх цікаві факти, ознайомили із визначними роботами митців та показали їх зв’язок із математикою. Підкреслити значимість розвитку логічного мислення в формуванні нових ідей у мистецтві їм вдалося через поєднання математики з архітектурою, музикою, комп’ютерною графікою, дизайном одягу, календарем Майя.

У ході підбиття підсумків семінару відбулося обговорення відкритих заходів, визначено подальші напрямки роботи щодо формування та розвитку навчальної компетенції школярів.

На згадку всім учасникам семінару-практикуму учні Білківської школи подарували власноруч виготовлені букети з осіннього листя.

Дудка Ірина Сергіївна, методист з навчальних дисциплін
КЗ ТРР «Районний методичний центр,
керівник районного семінару-практикуму вчителів математики

Переглядів: 1083 | Додав: Methodist | Рейтинг: 3.4/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)