Немає абстрактного учня... Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому,щоб, розкривши сили й можливостікожної дитини, дати відчути їй радість успіху в розумовій праці. В. О. Сухомлинський
Під таким гаслом пройшоврайонний семінар-практикум учителів біології«Розвиток творчої продуктивної діяльності учнів на уроках біології як засіб диференційованого навчання» на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1.
Керуючись листом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Викладання біології та природознавства у 2012-2013н.р.»,учасники семінару розглянулиметодику використання у роботі диференційованого навчання як засобу підвищення ефективності сучасного уроку біології.
Учителі біології познайомились з досвідом роботи учителя біології школи сеціаліста І категорії, старшого вчителя Москальової Ольги Миколаївни.Вони побували на відкритому уроці у 7 класі «Відділ Мохоподібні.Зелені мохи».Між учителями відбувся обмін досвідом по роботі над методичною проблемоюдиференційованого навчання.
У ході семінару були прийняті рішенняпрацювати над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості, по продовженню роботи з впровадження диференційного навчанняучнів на уроках біології,по підвищенню рівня навчальних досягнень учнів з предмета.
Л.В.Разбєйко, методист з бібліотечних фондів районного методичного кабінету, керівник районного семінару-практикуму вчителів біології загальноосвітніх навчальних закладів району.
|