Розділ картотеки |
№ за/п |
П.І.П. носія ППД |
Навчальний заклад, посада |
Науково-методична проблема |
Управління загальноосвітніми навчальними закладами |
1. |
Голодна Валентина Григорівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ, директор |
Використання проектних технологій в організації патріотичного виховання |
2. |
Свірідова Олена Дмитрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, директор |
Організація профільного навчання учнів загальноосвітнього навчального закладу |
3. |
Сич Людмила Михайлівна |
ДНЗ "Пролісок" Боромлянської сільської ради, завідувачка |
Формування екологічної культури дошкільників засобами пошуково-дослідницької діяльності |
Управління інноваційною діяльністю |
4. |
Бутко Віктор Михайлович Громова Віра Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, директор та заступник директора з НВР (відповідно) |
Формування в учнів основних життєвих компетентностей щодо здорового способу життя через організацію роботи "Школи здорового харчування" |
5. |
Москальова Світлана Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, директор |
Формування в учнів основних життевих компетентностей щодо здорового способу життя через вивчення спецкурсу "Сходинки до раціонального харчування" |
6. |
Заїка Ольга Михайлівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, директор |
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчально-виховного процесу та управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу |
Управління організацією методичної роботи |
7. |
Громова Віра ІванівнаБабич Валентина Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, заступник директора з НВР, керівник творчої групи вчителів (відповідно) |
* Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Виховання високоморальної свідомості особистості шляхом запровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання» |
8. |
Білоус Світлана Миколаївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ, заступник директора з НВР |
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Використання особистісно-орієнтованих технологій як шлях до інтелектуального, духовного та культурного розвитку особистості» |
9. |
Круподер Алла Миколаївна |
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Формування духовно-моральних якостей особистості як узагальненої системи поглядів на світ і своє місце в ньому у єднанні з національною культурою» |
Управління органзацією виховної роботи |
10. |
Юхно Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, заступник директора з ВР |
1. Організація роботи педагогічного колективу щодо попередження негативних проявів в учнівському середовищі 2. Позакласна робота органів учнівського самоврядування у ствердженні та збагаченні школяра як особистості |
11. |
Таран Анжела Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, заступник директора з ВР |
Виховання правової культури учнів як одна з основних складових системи виховної роботи школи |
12. |
Круподер Алла Миколаївна |
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Роль родинно-сімейного виховання у розвитку духовності особистості |
Організація музейної справи у навчальному закладі |
13. |
Гієнко Валентина Андріївна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Музей хліба як центр виховної роботи з учнями в школі |
14. |
Бабич Валентина Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст.№2, керівник музею |
Роль шкільного музею у вихованні високоморальної особистості учня |
Початкове навчання |
15. |
Міщенко Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Удосконалення навичок читання та розвиток зв’язного мовлення молодших школярів |
16. |
Ващенко Ірина Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів |
17. |
Юдіна Тетяна Владиславівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів |
18. |
Фесенко Валентина Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель початкових класів |
Формування загальнолюдських цінностей як складової загальнокультурної компетентності особистості молодшого школяра засобами художнього слова на уроках зарубіжної літератури та читання |
19. |
Лисянська Лариса Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2 учитель початкових класів |
Формування загальномовленнєвих умінь і навичок молодших школярів |
20. |
Подоляк Юлія Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель початкових класів |
Формування моральних якостей учнів початкових класів на основі використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського |
21. |
Кіяшко Олена Анатоліївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель початкових класів |
Формування життєвих компетентностей молодших школярів через розвиток пізнавальної активності на уроках геометрії |
Українська мова й література |
22. |
Овчаренко Любов Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови й літератури |
23. |
Ільчишина Зоя Василівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель української мови й літератури |
Моральні засади українського козацтва як чинник національного виховання учнів |
24. |
Лампак Лариса Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель української мови й літератури |
Вивчення української літератури з інтеграцією суміжних навчальних предметів |
25. |
Столяренко Людмила Михайлівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, учитель української мови й літератури |
Формування високого інтелекту та моральних чеснот майбутнього громадянина України засобами слова |
26. |
Громико Людмила Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчого мислення учнів на уроках рідної мови та української літератури |
27. |
Шабельник Наталія Валентинівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель української мови й літератури |
* Моніторингові дослідження якості мовно-літературної освіти |
28. |
Крупчан Ганна Михайлівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови й літератури |
29. |
Гієнко Валентина Андріївна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Формування в учнів уміння самостійно поповнювати знання |
30. |
Гашута Ніна Іванівна |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури |
31. |
Івницька Олександра Костянтинівна |
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури |
32. |
Яценко Лідія Григорівна |
Мартинівська ЗОШ І-ІІ ст., учитель української мови й літератури |
Літературна творчість учнів як результат самореалізації творчої особистості |
Світова література |
33. |
Коваленко Людмила Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель світової літератури |
Формування читацької культури, творчих здібностей учнів, їх критичного мислення, навичок самостійного аналізу та аргументованого оцінювання прочитаного |
34. |
Бабич Валентина Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель світової літератури |
Діалог культур у процесі викладання зарубіжної літератури як запорука морально-духовного становлення особистості |
35. |
Бєлокопитова Валентина Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель світової літератури |
* Формування загальнолюдських цінностей особистості засобами художнього слова |
36. |
Новгородська Людмила Анатоліївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель світової літератури |
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках світової літератури |
37. |
Троцька Алла Вікторівна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст. учитель світової літератури |
Формування гуманістичного світогляду учнів на уроках зарубіжної літератури |
38. |
Губаренко Тамара Петрівна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель світової літератури |
Формування комунікативних компетент-ностей особистості через розвиток читацької культури та творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури |
Англійська мова |
39. |
Мірошниченко Тетяна Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель англійської мови |
* Формування позитивної мотивації учнів до навчання під час вивчення англійської мови |
40. |
Кошеленко Ольга Петрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель англійської мови |
Формування соціокультурної компетент-ності учнів засобами мультимедійних технологій |
41. |
Солодка Валентина Валеріївна |
Кам’янський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель англійської мови |
Формування і розвиток комунікативної компетенції засобами інноваційних освітніх технологій |
Історія, правознавство |
42. |
Шаповал Марина Валеріївна |
Тростянецька Сш І-ІІІ ст. №1, учитель історії |
Розвиток критичного мислення на уроках історії як засіб формування громадянськості учнів |
43. |
Герасимовська Ніна Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель історії та правознавства |
Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями |
44. |
Шаповал Тетяна Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель історії |
* Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами краєзнавства на уроках історії |
45. |
Оріменко Зоя Федорівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель історії |
* Формування наукового світогляду, громадянської позиції, патріотизму засобами краєзнавства як одного із визначних чинників у вихованні майбутніх громадян незалежної держави |
46. |
Кракова Євгенія Анатоліївна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель правознавства |
* Формування предметних та ключових компетентностей на уроках правознавства |
47. |
Яресковська Олександра Андріївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель історії та правознавства |
Проектне навчання як засіб формування соціальної компетентності учнів |
Математика |
48. |
Толстих Наталія Олександрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель математики |
* Розвиток творчого потенціалу та здібностей учнів під час вивчення математики |
49. |
Батуренець Людмила Костянтинівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель математики |
* Диференційований підхід до навчання учнів у процесі вивчення математики |
50. |
Лук’яніхіна Ірина Михайлівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель математики |
Формування математичної компетенції школярів |
Фізика |
51. |
Новгородський Олександр Миколайович |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель фізики |
Роль демонстраційного експерименту в підвищенні ефективності уроку фізики |
52. |
Гончаренко Григорій Павлович |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики |
Використання електронних засобів навчання на уроках фізики |
53. |
Дудка Ірина Сергіївна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики |
Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики через впровадження новітніх форм і методів роботи з учнями |
Інформатика |
54. |
Гончаренко Григорій Павлович |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики, інформатики |
Формування практичних навичок у навчально-пізнавальній діяльності учнів через використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій |
55. |
Скороход Анатолій Миколайович |
Жигайлівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики, інформатики |
Підвищення ефективності уроку шляхом використання інформаційно-комуніка-ційних технологій |
Хімія |
56. |
Заяц Ріта Анатоліївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель хімії |
Підвищення якості знань, умінь, навичок учнів на основі впровадження диференціації та індивідуалізації навчання |
57. |
Романенко Ірина Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель хімії |
* Сучасні форми контролю навчальних досягнень учнів із хімії |
58. |
Яценко Лідія Леонідівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель хімії |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії засобами проблемного навчання |
Біологія |
59. |
Громова Віра Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель біології |
Розвиток життєздатних компетенцій особистості у процесі допрофільного та профільного навчання |
60. |
Пилипенко Ніна Анатоліївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель хімії та біології |
* Формування екологічного мислення учнів |
61. |
Клименко Тетяна Іванівна |
Люджанський НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ, учитель біології |
Виховання екологічної культури особистості, її емоційно-ціннісного ставлення до природи засобами особистісно орієнтованого навчання та виховання |
Географія |
62. |
Гулакова Тетяна Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель географії |
Розвиток розумово-аналітичної діяльності учнів, критичного мислення на уроках географії |
63. |
Міщенко Олена Василівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель географії |
Екологічне виховання як складова формування творчої особистості учня |
64. |
Волошина Надія Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель географії |
Використання інформаційних технологій на уроках географії у загальноосвітній школі |
Фізична культура |
65. |
Краснікова Валентина Василівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізичної культури |
Активізація рухової діяльності учнів як шлях розумового розвантаження та вдосконалення їх фізичного розвитку |
66. |
Задесенець Ксенія Іванівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель фізичної культури |
Виховання у дітей стійкого інтересу до занять фізичною культурою та залучення їх до щоденних самостійних занять фізичними вправами |
Музика |
67. |
Голікова Наталія Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель музики |
Народна пісня у вокально-хоровому вихованні школярів |
68. |
Бабич Лариса Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель музики |
Розвиток вокальних здібностей учнів засобами народної пісні |
69. |
Кучеренко Ніна Михайлівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель музики |
Розвиток особистості учня на основі традицій і звичаїв рідного краю |
Образотворче мистецтво |
70. |
Вернидуб Наталія Володимирівна |
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель початкових класів та образотворчого мистецтва |
* Розвиток естетичних смаків учнів на уроках образотворчого мистецтва |
71. |
Цілуйко Людмила Миколаївна |
Станівська ЗОШ І-ІІ ст., учитель початкових класів та образотворчого мистецтва |
* Реалізація творчого потенціалу особистості вчителя та учнів засобами пейзажного жанру живопису |
Трудове навчання |
72. |
Тарасенко Катерина Йосипівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель тродового навчання |
* Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуалізації навчання |
73. |
Захарченко Надія Федорівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, учитель турудового навчання |
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуального підходу до навчання |
74. |
Головацька Ірина Вікторівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель трудового навчання |
* 1. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці 2. Розвиток творчих здібностей та компетентностей учнів засобами використання інноваційних технологій |
75. |
Воловик Сергій Іванович |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель трудового навчання |
Виховання творчої особистості на уроках трудового навчання як шлях до адекватного професійного самовизначення |
Соціальний захист |
76. |
Юхно Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, заступник директора з ВР |
Соціально-педагогічний супровід дітей пільгових категорій |
Шкільна бібліотека |
77. |
Кудря Світлана Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, бібліотекар |
Розвиток культурного, духовно-морального потенціалу школярів засобами художньої літератури та історико-краєзнавчого матеріалу |
78. |
Саєнко Людмила Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. 5, бібліотекар |
Пропаганда бібліотечно-бібліографічних знань серед учнів 1-11 класів |
79. |
Білик Галина Миколаївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, бібліотекар |
Роль бібліотеки у розвитку вмінь учнів збагачувати свою ерудицію, займатись самоосвітою |
Позашкільна освіта й виховання |
80. |
Омельчук Емма Анатоліївна |
ПДтаЮ, керівник краєзнавчого гуртка |
Виховання особистості у контексті вивчення основ народознавства, культури і мистецтва українського народу |
81. |
Кулібаба Ольга Дмитрівна |
ПДтаЮ, керівник гуртка "Українська вишивка" |
Формування основ естетичної культури дітей засобами народного мистецтва |
82. |
Ворошило Світлана Іванівна |
ПДтаЮ, керівник гуртка "Флористика" |
Декоративна творчість як засіб розвитку почуття прекрасного |
83. |
Кузьміна Діана Юріївна |
ПДтаЮ, керівник зразкового хореографічного ансамблю "Кольоровий дощ" |
Вплив хореографії на розвиток емоційної сфери дитини |
84. |
Мірошниченко Оксана Анатоліївна |
ПДтаЮ, <методист із координаційно-аналітичної роботи/td>
| Розвиток індивідуальних здібностей і обдарованості дітей в умовах позашкільного закладу |