Одним із важливих компонентів усебічного гармонійного розвитку особистості є фізичне виховання. Збереження здоров’я дитини – найважливіша вимога до діяльності навчальних закладів, що займаються підростаючим поколінням.
Фізична культура в загальноосвітніх навчальних закладах має на меті збереження й зміцнення здоров’я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя та надає учням можливість:
- створити цілісну уяву про вплив занять фізичною культурою на розвиток особистості, формування основних систем організму, попередження професійних захворювань і профілактику шкідливих звичок;
- підвищити фізичну підготовленість засобами сучасних фізкультурно-оздоровчих систем, оволодіти технікою основних рухових дій;
- набути навички організації та методики проведення самостійних занять фізичною культурою.
Над реалізацією цих завдань працює колектив Буймерської ЗОШ І-ІІІ ступенів, на базі якої 15 березня 2013 року відбувся семінар-практикум учителів фізичної культури з теми «Оптимізація рухового режиму за умов комплексного використання всіх засобів фізичного виховання в різних організаційних формах».
Вчителів фізичної культури привітно зустріли в стінах школи. Спочатку була представлена екскурсія в музеї хліба, де екскурсоводи ознайомили присутніх з процесами випікання хліба, видами випічки та передовиками сільського господарства.
Яскравим закінченням семінару стали олімпійські змагання «Нехай нас об’єднає спорт!», де хлопці 7-11 класів демонстрували свою силу, спритність, витривалість, гарний настрій та веселий сміх.
У обговоренні переглянутих заходів взяли участь учителі фізичної культури загальноосвітніх шкіл району. Головною проблемою, над вирішенням якої будуть працювати вчителі фізичної культури, це збереження здоров’я дитини засобами фізичного виховання в різних організаційних формах.
Фондікова Оксана Вікторівна, методист з дошкільного виховання районного методичного кабінету
![](http://education-trost.at.ua/2013_March/fizk.jpg) |