Процес адаптації молодих вчителів до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молодий вчитель отримує від адміністрації школи, досвідчених учителів, колег по роботі.
З метою сприяння особистісному та професійному зростанню молодого вчителя 17 вересня 2013 року на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 відбулося засідання районної школи молодого вчителя початкових класів із теми «Роль педагога у формуванні всебічно розвиненої особистості молодшого школяра». Керівником школи є Кіяшко Олена Анатоліївна, досвідчений вчитель початкових класів Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5, яка має вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель».
У рамках першого заняття молодими спеціалістами був відвіданий змістовний урок навчання грамоти у вчителя-методиста досвідченого та високопрофесійного педагога, майстра педагогічної справи Міщенко Тетяни Миколаївни. На уроці вчитель продемонструвала інноваційні форми роботи зі школярами відповідно нового державного стандарту.
У програму заняття також були включені моніторинг якості методичної освіти молодих спеціалістів, інструктивно-консультаційна нарада з питань навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в початковій школі.
Підсумовуючи діяльність засідання "Школи молодого вчителя" Кіяшко О.А. зауважила, що багато в чому успіх і результативність педагогічної діяльності залежить від готовності вчителя до самоосвіти та самовдосконалення, бажання швидко засвоювати як передовий педагогічний досвід, так і інновації. Молодий спеціаліст стає хорошим Вчителем завдяки наполегливості, постійного творчого пошуку, безперервного удосконалення своїх знань і майстерності.