Субота, 27.04.2024, 15:47
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"


Список педагогічних працівників,
чий досвід занесено до районної та обласної(*) картотек
передового педагогічного досвіду освітян Тростянеччини та Сумщини

Розділ
картотеки

за/п
П.І.П.
носія ППД
Навчальний заклад,
посада
Науково-методична проблема
Управління
загальноосвітніми
навчальними закладами
1. Голодна
Валентина
Григорівна
Боромлянський НВК:
ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ,
директор
Використання проектних технологій в організації патріотичного виховання
2. Свірідова
Олена
Дмитрівна
Тростянецька
СШ І-ІІІ ст. №5,
директор
Організація профільного навчання учнів загальноосвітнього навчального закладу
3. Сич
Людмила
Михайлівна
ДНЗ "Пролісок"
Боромлянської
сільської ради,
завідувачка
Формування екологічної культури дошкільників засобами пошуково-дослідницької діяльності
Управління інноваційною діяльністю 4. Бутко
Віктор
Михайлович

Громова
Віра
Іванівна

Тростянецька
СШ І-ІІІ ст. №2,
директор та
заступник директора
з НВР (відповідно)
Формування в учнів основних життєвих компетентностей щодо здорового способу життя через організацію роботи "Школи здорового харчування"
5. Москальова
Світлана
Миколаївна
Тростянецька
СШ І-ІІІ ст. №1,
директор
Формування в учнів основних життевих компетентностей щодо здорового способу життя через вивчення спецкурсу "Сходинки до раціонального харчування"
6. Заїка
Ольга
Михайлівна
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4,
директор
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчально-виховного процесу та управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу
Управління організацією методичної роботи 7. Громова
Віра
Іванівна

Бабич
Валентина
Володимирівна

Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
заступник директора з НВР,
керівник творчої групи вчителів
(відповідно)
* Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Виховання високоморальної свідомості особистості шляхом запровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання»
8. Білоус
Світлана
Миколаївна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ,
заступник директора з НВР
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Використання особистісно-орієнтованих технологій як шлях до інтелектуального, духовного та культурного розвитку особистості»
9. Круподер
Алла
Миколаївна
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст.,
заступник директора з НВР
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Формування духовно-моральних якостей особистості як узагальненої системи поглядів на світ і своє місце в ньому у єднанні з національною культурою»
Управління органзацією виховної роботи 10. Юхно
Тетяна
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
заступник директора з ВР
1. Організація роботи педагогічного колективу щодо попередження негативних проявів в учнівському середовищі
2. Позакласна робота органів учнівського самоврядування у ствердженні та збагаченні школяра як особистості
11. Таран
Анжела
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
заступник директора з ВР
Виховання правової культури учнів як одна з основних складових системи виховної роботи школи
12. Круподер
Алла
Миколаївна
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст.,
заступник директора з НВР
Роль родинно-сімейного виховання у розвитку духовності особистості
Організація музейної справи у навчальному закладі 13. Гієнко
Валентина
Андріївна
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст.,
заступник директора з НВР
Музей хліба як центр виховної роботи з учнями в школі
14. Бабич
Валентина
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст.№2,
керівник музею
Роль шкільного музею у вихованні високоморальної особистості учня
Початкове навчання 15. Міщенко
Тетяна
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель початкових класів
Удосконалення навичок читання та розвиток зв’язного мовлення молодших школярів
16. Ващенко
Ірина
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель початкових класів
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів
17. Юдіна
Тетяна
Владиславівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель початкових класів
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів
18. Фесенко
Валентина
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель початкових класів
Формування загальнолюдських цінностей як складової загальнокультурної компетентності особистості молодшого школяра засобами художнього слова на уроках зарубіжної літератури та читання
19. Лисянська
Лариса
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2
учитель початкових класів
Формування загальномовленнєвих умінь і навичок молодших школярів
20. Подоляк
Юлія
Сергіївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель початкових класів
Формування моральних якостей учнів початкових класів на основі використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського
21. Кіяшко
Олена
Анатоліївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1,
учитель початкових класів
Формування життєвих компетентностей молодших школярів через розвиток пізнавальної активності на уроках геометрії
Українська мова й література 22. Овчаренко
Любов
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1,
учитель української мови й літератури
Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови й літератури
23. Ільчишина
Зоя
Василівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель української мови й літератури
Моральні засади українського козацтва як чинник національного виховання учнів
24. Лампак
Лариса
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3,
учитель української мови й літератури
Вивчення української літератури з інтеграцією суміжних навчальних предметів
25. Столяренко
Людмила
Михайлівна
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4,
учитель української мови й літератури
Формування високого інтелекту та моральних чеснот майбутнього громадянина України засобами слова
26. Громико
Людмила
Сергіївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель української мови й літератури
Розвиток творчого мислення учнів на уроках рідної мови та української літератури
27. Шабельник
Наталія
Валентинівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель української мови й літератури
* Моніторингові дослідження якості мовно-літературної освіти
28. Крупчан
Ганна
Михайлівна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель української мови й літератури
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови й літератури
29. Гієнко
Валентина
Андріївна
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель української мови й літератури
Формування в учнів уміння самостійно поповнювати знання
30. Гашута
Ніна
Іванівна
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель української мови й літератури
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури
31. Івницька
Олександра
Костянтинівна
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель української мови й літератури
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури
32. Яценко
Лідія
Григорівна
Мартинівська ЗОШ І-ІІ ст.,
учитель української мови й літератури
Літературна творчість учнів як результат самореалізації творчої особистості
Світова література 33. Коваленко
Людмила
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1,
учитель світової літератури
Формування читацької культури, творчих здібностей учнів, їх критичного мислення, навичок самостійного аналізу та аргументованого оцінювання прочитаного
34. Бабич
Валентина
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель світової літератури
Діалог культур у процесі викладання зарубіжної літератури як запорука морально-духовного становлення особистості
35. Бєлокопитова
Валентина
Сергіївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель світової літератури
* Формування загальнолюдських цінностей особистості засобами художнього слова
36. Новгородська
Людмила
Анатоліївна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель світової літератури
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках світової літератури
37. Троцька
Алла
Вікторівна
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст.
учитель світової літератури
Формування гуманістичного світогляду учнів на уроках зарубіжної літератури
38. Губаренко
Тамара
Петрівна
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель світової літератури
Формування комунікативних компетент-ностей особистості через розвиток читацької культури та творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури
Англійська мова 39. Мірошниченко
Тетяна
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель англійської мови
* Формування позитивної мотивації учнів до навчання під час вивчення англійської мови
40. Кошеленко
Ольга
Петрівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель англійської мови
Формування соціокультурної компетент-ності учнів засобами мультимедійних технологій
41. Солодка
Валентина
Валеріївна
Кам’янський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель англійської мови
Формування і розвиток комунікативної компетенції засобами інноваційних освітніх технологій
Історія, правознавство 42. Шаповал
Марина
Валеріївна
Тростянецька Сш І-ІІІ ст. №1,
учитель історії
Розвиток критичного мислення на уроках історії як засіб формування громадянськості учнів
43. Герасимовська
Ніна
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель історії та правознавства
Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями
44. Шаповал
Тетяна
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3,
учитель історії
* Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами краєзнавства на уроках історії
45. Оріменко
Зоя
Федорівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель історії
* Формування наукового світогляду, громадянської позиції, патріотизму засобами краєзнавства як одного із визначних чинників у вихованні майбутніх громадян незалежної держави
46. Кракова
Євгенія
Анатоліївна
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель правознавства
* Формування предметних та ключових компетентностей на уроках правознавства
47. Яресковська
Олександра
Андріївна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель історії та правознавства
Проектне навчання як засіб формування соціальної компетентності учнів
Математика 48. Толстих
Наталія
Олександрівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1,
учитель математики
* Розвиток творчого потенціалу та здібностей учнів під час вивчення математики
49. Батуренець
Людмила
Костянтинівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель математики
* Диференційований підхід до навчання учнів у процесі вивчення математики
50. Лук’яніхіна
Ірина
Михайлівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель математики
Формування математичної компетенції школярів
Фізика 51. Новгородський
Олександр
Миколайович
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель фізики
Роль демонстраційного експерименту в підвищенні ефективності уроку фізики
52. Гончаренко
Григорій
Павлович
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель фізики
Використання електронних засобів навчання на уроках фізики
53. Дудка
Ірина
Сергіївна
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель фізики
Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики через впровадження новітніх форм і методів роботи з учнями
Інформатика 54. Гончаренко
Григорій
Павлович
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель фізики, інформатики
Формування практичних навичок у навчально-пізнавальній діяльності учнів через використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій
55. Скороход
Анатолій
Миколайович
Жигайлівська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель фізики, інформатики
Підвищення ефективності уроку шляхом використання інформаційно-комуніка-ційних технологій
Хімія 56. Заяц
Ріта
Анатоліївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель хімії
Підвищення якості знань, умінь, навичок учнів на основі впровадження диференціації та індивідуалізації навчання
57. Романенко
Ірина
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель хімії
* Сучасні форми контролю навчальних досягнень учнів із хімії
58. Яценко
Лідія
Леонідівна
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель хімії
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії засобами проблемного навчання
Біологія 59. Громова
Віра
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель біології
Розвиток життєздатних компетенцій особистості у процесі допрофільного та профільного навчання
60. Пилипенко
Ніна
Анатоліївна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель хімії та біології
* Формування екологічного мислення учнів
61. Клименко
Тетяна
Іванівна
Люджанський НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ,
учитель біології
Виховання екологічної культури особистості, її емоційно-ціннісного ставлення до природи засобами особистісно орієнтованого навчання та виховання
Географія 62. Гулакова
Тетяна
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель географії
Розвиток розумово-аналітичної діяльності учнів, критичного мислення на уроках географії
63. Міщенко
Олена
Василівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель географії
Екологічне виховання як складова формування творчої особистості учня
64. Волошина
Надія
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель географії
Використання інформаційних технологій на уроках географії у загальноосвітній школі
Фізична культура 65. Краснікова
Валентина
Василівна
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель фізичної культури
Активізація рухової діяльності учнів як шлях розумового розвантаження та вдосконалення їх фізичного розвитку
66. Задесенець
Ксенія
Іванівна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель фізичної культури
Виховання у дітей стійкого інтересу до занять фізичною культурою та залучення їх до щоденних самостійних занять фізичними вправами
Музика 67. Голікова
Наталія
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
учитель музики
Народна пісня у вокально-хоровому вихованні школярів
68. Бабич
Лариса
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель музики
Розвиток вокальних здібностей учнів засобами народної пісні
69. Кучеренко
Ніна
Михайлівна
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель музики
Розвиток особистості учня на основі традицій і звичаїв рідного краю
Образотворче мистецтво 70. Вернидуб
Наталія
Володимирівна
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст.,
учитель початкових класів та образотворчого мистецтва
* Розвиток естетичних смаків учнів на уроках образотворчого мистецтва
71. Цілуйко
Людмила
Миколаївна
Станівська ЗОШ І-ІІ ст.,
учитель початкових класів та образотворчого мистецтва
* Реалізація творчого потенціалу особистості вчителя та учнів засобами пейзажного жанру живопису
Трудове навчання 72. Тарасенко
Катерина
Йосипівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3,
учитель тродового навчання
* Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуалізації навчання
73. Захарченко
Надія
Федорівна
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4,
учитель турудового навчання
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуального підходу до навчання
74. Головацька
Ірина
Вікторівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
учитель трудового навчання
* 1. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці
2. Розвиток творчих здібностей та компетентностей учнів засобами використання інноваційних технологій
75. Воловик
Сергій
Іванович
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
учитель трудового навчання
Виховання творчої особистості на уроках трудового навчання як шлях до адекватного професійного самовизначення
Соціальний
захист
76. Юхно
Тетяна
Миколаївна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5,
заступник директора з ВР
Соціально-педагогічний супровід дітей пільгових категорій
Шкільна бібліотека 77. Кудря
Світлана
Іванівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2,
бібліотекар
Розвиток культурного, духовно-морального потенціалу школярів засобами художньої літератури та історико-краєзнавчого матеріалу
78. Саєнко
Людмила
Володимирівна
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. 5,
бібліотекар
Пропаганда бібліотечно-бібліографічних знань серед учнів 1-11 класів
79. Білик
Галина
Миколаївна
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ,
бібліотекар
Роль бібліотеки у розвитку вмінь учнів збагачувати свою ерудицію, займатись самоосвітою
Позашкільна освіта й виховання 80. Омельчук
Емма
Анатоліївна
ПДтаЮ,
керівник краєзнавчого гуртка
Виховання особистості у контексті вивчення основ народознавства, культури і мистецтва українського народу
81. Кулібаба
Ольга
Дмитрівна
ПДтаЮ,
керівник гуртка "Українська вишивка"
Формування основ естетичної культури дітей засобами народного мистецтва
82. Ворошило
Світлана
Іванівна
ПДтаЮ,
керівник гуртка "Флористика"
Декоративна творчість як засіб розвитку почуття прекрасного
83. Кузьміна
Діана
Юріївна
ПДтаЮ,
керівник зразкового хореографічного ансамблю "Кольоровий дощ"
Вплив хореографії на розвиток емоційної сфери дитини
84. Мірошниченко
Оксана
Анатоліївна
ПДтаЮ,
<методист із координаційно-аналітичної роботи/td>
Розвиток індивідуальних здібностей і обдарованості дітей в умовах позашкільного закладу

(Додаток до наказу від 05.08.2010 №355)

План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz