Список педагогічних працівників,
чий досвід занесено до районної та обласної(*) картотек
передового педагогічного досвіду освітян Тростянеччини та Сумщини
Розділ картотеки |
№ за/п |
П.І.П. носія ППД |
Навчальний заклад, посада |
Науково-методична проблема |
Управління загальноосвітніми навчальними закладами |
1. | Голодна Валентина Григорівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ, директор |
Використання проектних технологій в організації патріотичного виховання |
2. | Свірідова Олена Дмитрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, директор |
Організація профільного навчання учнів загальноосвітнього навчального закладу | |
3. | Сич Людмила Михайлівна |
ДНЗ "Пролісок" Боромлянської сільської ради, завідувачка |
Формування екологічної культури дошкільників засобами пошуково-дослідницької діяльності | |
Управління інноваційною діяльністю | 4. | Бутко Віктор Михайлович Громова |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, директор та заступник директора з НВР (відповідно) |
Формування в учнів основних життєвих компетентностей щодо здорового способу життя через організацію роботи "Школи здорового харчування" |
5. | Москальова Світлана Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, директор |
Формування в учнів основних життевих компетентностей щодо здорового способу життя через вивчення спецкурсу "Сходинки до раціонального харчування" | |
6. | Заїка Ольга Михайлівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, директор |
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчально-виховного процесу та управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу | |
Управління організацією методичної роботи | 7. | Громова Віра Іванівна Бабич |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, заступник директора з НВР, керівник творчої групи вчителів (відповідно) |
* Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Виховання високоморальної свідомості особистості шляхом запровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання» |
8. | Білоус Світлана Миколаївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ, заступник директора з НВР |
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Використання особистісно-орієнтованих технологій як шлях до інтелектуального, духовного та культурного розвитку особистості» | |
9. | Круподер Алла Миколаївна |
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Формування духовно-моральних якостей особистості як узагальненої системи поглядів на світ і своє місце в ньому у єднанні з національною культурою» | |
Управління органзацією виховної роботи | 10. | Юхно Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, заступник директора з ВР |
1. Організація роботи педагогічного колективу щодо попередження негативних проявів в учнівському середовищі 2. Позакласна робота органів учнівського самоврядування у ствердженні та збагаченні школяра як особистості |
11. | Таран Анжела Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, заступник директора з ВР |
Виховання правової культури учнів як одна з основних складових системи виховної роботи школи | |
12. | Круподер Алла Миколаївна |
Смородинська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Роль родинно-сімейного виховання у розвитку духовності особистості | |
Організація музейної справи у навчальному закладі | 13. | Гієнко Валентина Андріївна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст., заступник директора з НВР |
Музей хліба як центр виховної роботи з учнями в школі |
14. | Бабич Валентина Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст.№2, керівник музею |
Роль шкільного музею у вихованні високоморальної особистості учня | |
Початкове навчання | 15. | Міщенко Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Удосконалення навичок читання та розвиток зв’язного мовлення молодших школярів |
16. | Ващенко Ірина Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів | |
17. | Юдіна Тетяна Владиславівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель початкових класів |
Формування геометричних уявлень як невід’ємна частина математичної освіти учнів початкових класів | |
18. | Фесенко Валентина Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель початкових класів |
Формування загальнолюдських цінностей як складової загальнокультурної компетентності особистості молодшого школяра засобами художнього слова на уроках зарубіжної літератури та читання | |
19. | Лисянська Лариса Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2 учитель початкових класів |
Формування загальномовленнєвих умінь і навичок молодших школярів | |
20. | Подоляк Юлія Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель початкових класів |
Формування моральних якостей учнів початкових класів на основі використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського | |
21. | Кіяшко Олена Анатоліївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель початкових класів |
Формування життєвих компетентностей молодших школярів через розвиток пізнавальної активності на уроках геометрії | |
Українська мова й література | 22. | Овчаренко Любов Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови й літератури |
23. | Ільчишина Зоя Василівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель української мови й літератури |
Моральні засади українського козацтва як чинник національного виховання учнів | |
24. | Лампак Лариса Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель української мови й літератури |
Вивчення української літератури з інтеграцією суміжних навчальних предметів | |
25. | Столяренко Людмила Михайлівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, учитель української мови й літератури |
Формування високого інтелекту та моральних чеснот майбутнього громадянина України засобами слова | |
26. | Громико Людмила Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчого мислення учнів на уроках рідної мови та української літератури | |
27. | Шабельник Наталія Валентинівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель української мови й літератури |
* Моніторингові дослідження якості мовно-літературної освіти | |
28. | Крупчан Ганна Михайлівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель української мови й літератури |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови й літератури | |
29. | Гієнко Валентина Андріївна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Формування в учнів уміння самостійно поповнювати знання | |
30. | Гашута Ніна Іванівна |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури | |
31. | Івницька Олександра Костянтинівна |
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель української мови й літератури |
Національне виховання учнів на уроках української мови й літератури | |
32. | Яценко Лідія Григорівна |
Мартинівська ЗОШ І-ІІ ст., учитель української мови й літератури |
Літературна творчість учнів як результат самореалізації творчої особистості | |
Світова література | 33. | Коваленко Людмила Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель світової літератури |
Формування читацької культури, творчих здібностей учнів, їх критичного мислення, навичок самостійного аналізу та аргументованого оцінювання прочитаного |
34. | Бабич Валентина Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель світової літератури |
Діалог культур у процесі викладання зарубіжної літератури як запорука морально-духовного становлення особистості | |
35. | Бєлокопитова Валентина Сергіївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель світової літератури |
* Формування загальнолюдських цінностей особистості засобами художнього слова | |
36. | Новгородська Людмила Анатоліївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель світової літератури |
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках світової літератури | |
37. | Троцька Алла Вікторівна |
Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст. учитель світової літератури |
Формування гуманістичного світогляду учнів на уроках зарубіжної літератури | |
38. | Губаренко Тамара Петрівна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель світової літератури |
Формування комунікативних компетент-ностей особистості через розвиток читацької культури та творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури | |
Англійська мова | 39. | Мірошниченко Тетяна Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель англійської мови |
* Формування позитивної мотивації учнів до навчання під час вивчення англійської мови |
40. | Кошеленко Ольга Петрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель англійської мови |
Формування соціокультурної компетент-ності учнів засобами мультимедійних технологій | |
41. | Солодка Валентина Валеріївна |
Кам’янський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель англійської мови |
Формування і розвиток комунікативної компетенції засобами інноваційних освітніх технологій | |
Історія, правознавство | 42. | Шаповал Марина Валеріївна |
Тростянецька Сш І-ІІІ ст. №1, учитель історії |
Розвиток критичного мислення на уроках історії як засіб формування громадянськості учнів |
43. | Герасимовська Ніна Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель історії та правознавства |
Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями | |
44. | Шаповал Тетяна Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель історії |
* Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами краєзнавства на уроках історії | |
45. | Оріменко Зоя Федорівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель історії |
* Формування наукового світогляду, громадянської позиції, патріотизму засобами краєзнавства як одного із визначних чинників у вихованні майбутніх громадян незалежної держави | |
46. | Кракова Євгенія Анатоліївна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель правознавства |
* Формування предметних та ключових компетентностей на уроках правознавства | |
47. | Яресковська Олександра Андріївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель історії та правознавства |
Проектне навчання як засіб формування соціальної компетентності учнів | |
Математика | 48. | Толстих Наталія Олександрівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №1, учитель математики |
* Розвиток творчого потенціалу та здібностей учнів під час вивчення математики |
49. | Батуренець Людмила Костянтинівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель математики |
* Диференційований підхід до навчання учнів у процесі вивчення математики | |
50. | Лук’яніхіна Ірина Михайлівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель математики |
Формування математичної компетенції школярів | |
Фізика | 51. | Новгородський Олександр Миколайович |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель фізики |
Роль демонстраційного експерименту в підвищенні ефективності уроку фізики |
52. | Гончаренко Григорій Павлович |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики |
Використання електронних засобів навчання на уроках фізики | |
53. | Дудка Ірина Сергіївна |
Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики |
Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики через впровадження новітніх форм і методів роботи з учнями | |
Інформатика | 54. | Гончаренко Григорій Павлович |
Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики, інформатики |
Формування практичних навичок у навчально-пізнавальній діяльності учнів через використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій |
55. | Скороход Анатолій Миколайович |
Жигайлівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізики, інформатики |
Підвищення ефективності уроку шляхом використання інформаційно-комуніка-ційних технологій | |
Хімія | 56. | Заяц Ріта Анатоліївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель хімії |
Підвищення якості знань, умінь, навичок учнів на основі впровадження диференціації та індивідуалізації навчання |
57. | Романенко Ірина Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель хімії |
* Сучасні форми контролю навчальних досягнень учнів із хімії | |
58. | Яценко Лідія Леонідівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель хімії |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії засобами проблемного навчання | |
Біологія | 59. | Громова Віра Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель біології |
Розвиток життєздатних компетенцій особистості у процесі допрофільного та профільного навчання |
60. | Пилипенко Ніна Анатоліївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель хімії та біології |
* Формування екологічного мислення учнів | |
61. | Клименко Тетяна Іванівна |
Люджанський НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ, учитель біології |
Виховання екологічної культури особистості, її емоційно-ціннісного ставлення до природи засобами особистісно орієнтованого навчання та виховання | |
Географія | 62. | Гулакова Тетяна Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель географії |
Розвиток розумово-аналітичної діяльності учнів, критичного мислення на уроках географії |
63. | Міщенко Олена Василівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель географії |
Екологічне виховання як складова формування творчої особистості учня | |
64. | Волошина Надія Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель географії |
Використання інформаційних технологій на уроках географії у загальноосвітній школі | |
Фізична культура | 65. | Краснікова Валентина Василівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель фізичної культури |
Активізація рухової діяльності учнів як шлях розумового розвантаження та вдосконалення їх фізичного розвитку |
66. | Задесенець Ксенія Іванівна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель фізичної культури |
Виховання у дітей стійкого інтересу до занять фізичною культурою та залучення їх до щоденних самостійних занять фізичними вправами | |
Музика | 67. | Голікова Наталія Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, учитель музики |
Народна пісня у вокально-хоровому вихованні школярів |
68. | Бабич Лариса Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель музики |
Розвиток вокальних здібностей учнів засобами народної пісні | |
69. | Кучеренко Ніна Михайлівна |
Білківська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель музики |
Розвиток особистості учня на основі традицій і звичаїв рідного краю | |
Образотворче мистецтво | 70. | Вернидуб Наталія Володимирівна |
Дернівська ЗОШ І-ІІІ ст., учитель початкових класів та образотворчого мистецтва |
* Розвиток естетичних смаків учнів на уроках образотворчого мистецтва |
71. | Цілуйко Людмила Миколаївна |
Станівська ЗОШ І-ІІ ст., учитель початкових класів та образотворчого мистецтва |
* Реалізація творчого потенціалу особистості вчителя та учнів засобами пейзажного жанру живопису | |
Трудове навчання | 72. | Тарасенко Катерина Йосипівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №3, учитель тродового навчання |
* Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуалізації навчання |
73. | Захарченко Надія Федорівна |
Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. №4, учитель турудового навчання |
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом індивідуального підходу до навчання | |
74. | Головацька Ірина Вікторівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, учитель трудового навчання |
* 1. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці 2. Розвиток творчих здібностей та компетентностей учнів засобами використання інноваційних технологій |
|
75. | Воловик Сергій Іванович |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, учитель трудового навчання |
Виховання творчої особистості на уроках трудового навчання як шлях до адекватного професійного самовизначення | |
Соціальний захист |
76. | Юхно Тетяна Миколаївна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №5, заступник директора з ВР |
Соціально-педагогічний супровід дітей пільгових категорій |
Шкільна бібліотека | 77. | Кудря Світлана Іванівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. №2, бібліотекар |
Розвиток культурного, духовно-морального потенціалу школярів засобами художньої літератури та історико-краєзнавчого матеріалу |
78. | Саєнко Людмила Володимирівна |
Тростянецька СШ І-ІІІ ст. 5, бібліотекар |
Пропаганда бібліотечно-бібліографічних знань серед учнів 1-11 класів | |
79. | Білик Галина Миколаївна |
Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, бібліотекар |
Роль бібліотеки у розвитку вмінь учнів збагачувати свою ерудицію, займатись самоосвітою | |
Позашкільна освіта й виховання | 80. | Омельчук Емма Анатоліївна |
ПДтаЮ, керівник краєзнавчого гуртка |
Виховання особистості у контексті вивчення основ народознавства, культури і мистецтва українського народу |
81. | Кулібаба Ольга Дмитрівна |
ПДтаЮ, керівник гуртка "Українська вишивка" |
Формування основ естетичної культури дітей засобами народного мистецтва | |
82. | Ворошило Світлана Іванівна |
ПДтаЮ, керівник гуртка "Флористика" |
Декоративна творчість як засіб розвитку почуття прекрасного | |
83. | Кузьміна Діана Юріївна |
ПДтаЮ, керівник зразкового хореографічного ансамблю "Кольоровий дощ" |
Вплив хореографії на розвиток емоційної сфери дитини | |
84. | Мірошниченко Оксана Анатоліївна |
ПДтаЮ, <методист із координаційно-аналітичної роботи/td> | Розвиток індивідуальних здібностей і обдарованості дітей в умовах позашкільного закладу |
(Додаток до наказу від 05.08.2010 №355)