Гармонійний розвиток дитини, що передбачає її фізичне, психічне, соціальне, духовне здоров’я, інтелектуальну достатність, морально-етичну досконалість, є нині пріоритетом у розвинутих країнах світу. Але разом із тим в усьому світі зростає стурбованість громадськості погіршенням стану здоров’я школярів. За останні десятиліття у світовому масштабі проблема здоров’я увійшла до глобальних проблем людства.
Тож сьогодні і в загальноосвітніх навчальних закладах гостро стоїть проблема збереження здоров'я учнів, і тому за напрямком до традиційної освітньої системи виділяють здоров’язбережувальні технології, які належать до групи педагогічних технологій на основі посилень соціально-виховних функцій освітньої установи.
Читати повністю...
...
Читати далі »