Математика - цариця всіх наук, її улюблениця – істина, її вбрання – простота і ясність, ці слова Ян.Снядецького є провідними в педагогічній діяльності вчителя математики вищої кваліфікаційної категорії, «старшого вчителя», заступника директора з навчальної роботи Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 3 - Линник Валентини Петрівни, яка на базі своєї школи організувала роботу школи передової педагогічної майстерності для вчителів математики району, яких зацікавила її науково-методична проблема: «Формування в учнів практичних умінь і навичок». Вчитель два роки поспіль ділилася досвідом своєї роботи з колегами-математиками.
Проблема формування практичних навичок на уроках математики особливо актуальна в сучасних умовах розвитку національної школи, яка покликана забезпечити практичну спрямованість навчання, докорінно поліпшити підготовку до самостійного життя й праці. Цей принцип реалізовує Валентина Петрівна через усі сторони і ланки навчального процесу. Шкільний курс математики має забезпечити міцне і свідоме оволодіння системою математичних знань, які потрібні для загального розвитку дітей, для їх практичної діяльності в умовах сучасного виробництва, продовження освіти.
Шляхи реалізації наміченої науково-методичної проблеми вчитель бачить у застосуванні математичного моделювання при розв’язуванні задач, актуалізації пізнавальної діяльності в процесі засвоєння знань, умінь і навичок, науковому висвітленні життєвого досвіду учнів, застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій. Валентина Петрівна вважає, що дуже важливим для школярів є ознайомлення з науковими методами дослідження, такими, як синтез, аналіз, індукція, дедукція, аналогія тощо. І не лише ознайомлення, а й озброєння учнів цими методами, щоб вони могли практично, в конкретних ситуаціях аналізувати різні твердження, явища, проблеми, виділяти з них важливі, систематизувати та класифікувати їх. Саме ці принципи дотримані на кожному уроці вчителя. Адже вивчення математики, в цьому відношенні, може дати дітям дуже багато можливостей застосування своїх математичних знань в інших галузях науки.