РАЙОННИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ
1 лютого 2012 року на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 відбувся районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Розвиток професійних компетенцій педагогічних працівників шляхом активізації методичної роботи. Методична робота як проект».
У ході теоретичної частини семінару-практикуму заступники директорів ознайомились із поглядами сучасних науковців щодо визначення ключових компонентів професійної компетентності педагогічного працівника, розглянули характеристики високого, достатнього, середнього та низького рівнів професійної компетентності вчителів, опрацювали методику діагностики професійної компетентності педагогів, розглянули науково-теоретичні аспекти впровадження проектних технологій в організації методичної роботи та алгоритм реалізації педагогічного проектування.
З досвідом організації методичної роботи як проекту в напрямку реалізації єдиної науково-методичної проблеми педагогічного колективу ознайомила учасників семінару-практикуму заступник директора з навчально-виховної роботи Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Бажан Світлана Сергіївна.
Хижняк Ніна Григорівна, керівник шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу, учитель світової літератури та художньої культури Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1, розповіла про творчу співпрацю колег – членів шкільного методичного об’єднання – над науково-методичною проблемою «Формування гуманістичного світогляду та свідомості самостійної, творчої особистості як засіб підвищення життєвої компетентності школярів», а також презентувала дослідницький проект «Подорож у сиву далечінь: легенди про Тростянеччину». Досвідом впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес познайомили учасників семінару-практикуму і вчителі історії навчального закладу Колотенко Владислав Миколайович та Шаповал Марина Валеріївна, які, відповідно, представили учнівські пошукові проекти «Афганська війна: 1979 – 1989» і «Кеніги та Тростянець».
Учасники семінару-практикуму були запрошені на відкриті уроки – української літератури в 10 класі з теми «І.Франко. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя». Майстерність зображення трагічної долі героїв. Роздуми над тим, у кого з героїв украдено щастя» (учитель Пустовіт Тетяна Василівна) та хімії в 11 класі з теми «Харчові добавки. Е-числа як компоненти їжі» (учитель Мар’єнкова Світлана Вікторівна). Відкриті навчальні заняття засвідчили ефективне використання педагогами інноваційних освітніх технологій, зокрема, проектних та інформаційно-комунікаційних.
У ході підведення підсумків роботи районного семінару-практикуму заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів району накреслили основні завдання в організації методичної роботи з розвитку професійної компетентності педагогів, зазначили пріоритетність впровадження інноваційних форм методичної роботи.
План
Науково-методичні матеріали
Мультимедійний супровід
Рекомендаії
Волочаєва Лариса Анатоліївна, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Тростянецької районної державної адміністрації, керівник районного семінару-практикуму.
|