Понеділок, 19.08.2019, 06:37
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

«Учитель року – 2014»: позиціонуємо педагогічну майстерність та творчість

З метою виявлення і підтримки творчо працюючих учителів, стимулювання роботи педагогічних працівників на досягнення високих результатів у науково-методичній діяльності та в організації навчально-виховного процесу у період з 7 по 17 жовтня 2013 року було проведено районний тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінаціях «Початкові класи», «Світова література» та «Географія».

Участь у заочному етапі конкурсу взяли 10 педагогічних працівників із 8-ми загальноосвітніх навчальних закладів району, з них учителів початкових класів – 7, світової літератури – 1, географії – 2. За підсумками заочного етапу до участі у очному (фінальному), який відбувся 11-17 жовтня 2013 року, були запрошені 6 конкурсантів: у номінації «Початкові класи» – Липченко Т.А. (Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ), Півень Н.О. (Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. № 4), Підопригора Ю.М. (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 2); у номінації «Світова література» – Таран А.В. (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 2); у номінації «Географія» – Курило Л.Ф. (Білківський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ), Бочерова І.М. (Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст.).

Учасники очного етапу пройшли такі конкурсні випробування як презентація-захист власних педагогічних ідей (у мультимедійному супроводі), комп’ютерне психолого-педагогічне тестування, проведення ділової гри «Я роблю так!» (майстер-клас педагога), уроку та його самоаналізу. Переможцями районного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» стали:
 у номінації «Початкові класи» – Липченко Тамара Ананіївна (Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ);
 у номінації «Світова література» – Таран Анжеліка Володимирівна (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 2);
 у номінації «Географія» – Курило Людмила Федорівна (Білківський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ).

У очно-заочному етапі обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014», який відбувся 13 грудня 2014 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, переможці районного туру посіли такі місця: Липченко Т. А. – 6-е (отримала високу оцінку за електронний портфоліо та опис власного досвіду); Таран А.В. – 6-е (отримала найвищу оцінку за електронний портфоліо та матеріали з досвіду роботи); Курило Л.Ф. – 11-е (отримала високу оцінку за презентацію досвіду та веб-сайт).

Лариса Іванівна Лампак, голова оргкомітету
районного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –
2014», начальник відділу освіти, молоді та спорту

Про переможців…

ЛИПЧЕНКО ТАМАРА АНАНІЇВНА, учитель початкових класів
Боромлянського навчально-виховного комплексу:
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дошкільного навчального закладу
Тростянецької районної ради Сумської області

Ви хочете познайомитися з Учителем? Дізнатися із чого починається Людина? Тоді завітайте до Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад. Зайдіть тихенько до класу й побачите допитливі дитячі очі, які чекають нових відкриттів, маленькі чисті душі, які вбирають у себе мудре, добре, вічне зі слів, жестів, поведінки Учителя – Липченко Тамари Ананіївни!

Після закінчення в 1988 році Глухівського державного педагогічного інституту Липченко Т.А. працює вчителем початкових класів у Боромлянському НВК Тростянецької районної ради Сумської області. Випустивши не одне покоління школярів, Тамара Ананіївна знає, що освіченість дає дітям ніби друге народження, освітлює життєвий шлях. Використання досвіду, накопиченого попередніми поколіннями, допомагає їй впроваджувати в навчально-виховний процес усе цінне з народної мудрості, активно залучати школярів до засвоєння спадщини свого народу. Учитель прагне зберегти, примножити, передати дітям духовне надбання свого народу.

Саме тому працює над вирішенням науково-методичної проблеми «Формування загальнокультурної компетентності молодших школярів шляхом використання в навчально-виховному процесі елементів народознавства».

Час іде вперед, суспільство розвивається, а, отже, демократичні процеси в державі потребують нових суспільних вимог до освіти. Тому педагог ставить за мету формування в учнів потреби пізнання світу й людини в ньому, засвоєння духовних цінностей у екологічній, пізнавальній, моральній, емоційній, естетичній сферах, використовує для цього різноманітні методи та прийоми навчання – бесіди, розповіді, демонстрації, проблемні пошуки, самостійну роботу над фольклорними, етнографічними джерелами, переконання, виконання письмових завдань, позитивний приклад поведінки навчання, вправляння, створення виховуючих ситуацій, змагання, заохочення тощо.

Матеріал про звичаї, традиції нашого народу вчитель успішно використовує на різних етапах уроку, найчастіше – у процесі вивчення основного програмового матеріалу теми для конкретизації та ілюстрації окремих його положень. Вона пов’язує тему уроку з народними прислів’ями, колядками, загадками, казками, колисковими пісеньками тощо, формує в дітей уміння точно, повно висловлювати судження про побачене, прочитане або почуте, робити висновки.

Народознавчий матеріал, який використовує у своїй роботі Тамара Ананіївна, виконує виховну та розвивальну функції. Він сприяє вихованню в учнів любові до рідного краю, відповідального гуманного ставлення до природи й праці людей, стимулюванню та розвитку психічних процесів, їхнього мовлення, спостережливості, адже лише дитина, яка має можливість спиратися на досвід людства, може розвиватися повноцінно.

Для використання такого змісту матеріалу педагог враховує вік учнів та рівень їхньої обізнаності з ним. У першому, другому класах основна роль у цьому процесі відводиться вчителю. Він добирає матеріал, сам його розповідає, зачитує цікаві відомості. У третіх, четвертих класах учні отримують завдання добирати цікавий народознавчий матеріал до теми та виступати з короткими повідомленнями в класі. Тамара Ананіївна практикує виготовлення дітьми класних тематичних альбомів, які є опорою для проведення відповідних уроків. Такі завдання розвивають творчість, активність мислення, самостійність, сприяють формуванню стійкого інтересу до вивчення природи та культури рідного краю.

Підтвердженням ефективності системи роботи вчителя є неодноразові перемоги учнів у Всеукраїнських конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Кришталева сова», «Соняшник» тощо. Високі показники якості навчальних досягнень учнів підтверджуються результатами державної підсумкової атестації та контрольних робіт за текстами відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації.

Учитель прагне виховувати порядних та свідомих громадян України, формувати в кожному індивідуальну особистість, розвивати їх здібності, обдарування та загальнокультурну компетентність, виховувати людей із позитивним мисленням оптиміста, добре підготовлених до життя.

Липченко Тамара Ананіївна брала участь у районному етапі обласного конкурсу «Золоте серце», районній виставці-презентації творчих доробок (проектів) учителів «Вернісаж педагогічних ідей і знахідок».

Згідно з рішенням експертної комісії Сумського ОІППО в 2011 році досвід Липченко Т.А. занесений до обласної картотеки передового педагогічного досвіду освітян Сумщини. За свою працю педагог неодноразово нагороджувалася грамотами Тростянецької районної державної адміністрації, відділу освіти Тростянецької районної державної адміністрації, була занесена до районної Дошки пошани «Гордість освіти Тростянецького району».

Готовність до змін, мобільність, здатність до нестандартних трудових дій, відповідальність і самостійність прийняття рішень – усі ці характеристики діяльності успішного фахівця в повній мірі стосується Тамари Ананіївни.

Вона любить рідну школу, у якій сама навчалася й працює тепер, є наставником для багатьох молодих педагогів, охоче ділиться досвідом з колегами району, бере активну участь у проведенні районних та обласних семінарів.

Липченко Т.А. – керівник районної школи передового педагогічного досвіду та шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів.

Спокійна, врівноважена, усміхнена, завжди є прикладом для своїх колег, учнів, які її поважають та люблять.

Білоус Світлана Миколаївна, директор
Боромлянського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ

ТАРАН АНЖЕЛІКА ВОЛОДИМИРІВНА, учитель світової літератури
Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2
Тростянецької районної ради Сумської області

Вкладайте у свідомість дитини живе, трепетне слово, дбайте про те, щоб воно не перетворилося в засушену квітку, а вилетіло, як із гніздечка, співучою пташкою, раділо красі навколишнього світу.

В.О.Сухомлинський

Цими словами славетного педагога В.О.Сухомлинського постійно керується у своїй роботі вчитель світової літератури та російської мови Анжеліка Володимирівна Таран, яка п’ять років працювала над науково-методичною проблемою «Формування загальнокультурної компетентної особистості засобами художнього слова». Саме через художнє слово вчитель залучає учнів до найвищих досягнень національної та світової літератури, загальнолюдських цінностей, виховання в них високої читацької та загальної культури, вироблення вмінь самостійно ознайомлюватися зі зразками мистецтва слова, свідомо сприймати втілені в них естетичні й духовні цінності. Література як мистецтво слова виховує в учнів повагу до духовних скарбів українського народу та всього людства, толерантність, уміння відстоювати власну точку зору, свою систему життєвих цінностей і пріоритетів, повагу до книги як універсального носія інформації.

«Треба любити те, що робиш, і йти вперед крок за кроком».

Анжеліка Володимирівна - досвідчений педагог, має високу науково-теоретичну та методичну підготовку. Постійно знаходиться в пошуку ефективних форм і методів навчально-виховного процесу з метою забезпечення формування висококомпетентної особистості. Уміло здійснює індивідуалізацію навчання, активізацію самостійної роботи учнів, реалізацію творчого потенціалу. Уроки завжди цікаві, результативні. Застосовує традиційні й нетрадиційні форми їх проведення: уроки-подорожі, уроки-виставки, уроки-дискусії, дискусії-роздуми, дискусії-докази. Використовує інноваційні освітні методики й технології: особистісно-орієнтованого навчання, інтерактивні, інформаційні, проектні.

Упроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, які забезпечують максимальну самостійність учнів: «Мозковий штурм», «Метод прес», «Незакінчені речення», «Коло ідей», «Асоціативний кущ», «Спільний проект», «Дерево рішень» та інші. У своїй роботі учитель використовує досвід учителів практиків України: О.Сутулої, В.Добрецької.

Анжеліка Володимирівна працює над формуванням в учнів уявлення про художню літературу як мистецтво слова, важливу складову духовної культури як окремих народів світу, так і всього людства, вчить визначати національну своєрідність і загальнолюдську цінність творів, багато уваги приділяє написанню учнями домашніх міні-творів, відповідей на проблемні запитання, адже так учень може висловити свої враження від прочитаного, свою особисту думку.

Учитель виховує потреби в читанні літературних шедеврів, здатність учнів насолоджуватися мистецтвом слова, а також реалізувати отриманий загальнокультурний духовний потенціал у власному житті. Постійно використовує літературні ресурси мережі Інтернет: електронні бібліотеки, електронні періодичні видання, форуми та конкурси. Створює презентації до уроків, залучає учнів до мультимедійних презентацій.

Проводить цікаву та змістовну позакласну роботу: Тиждень російської мови та світової літератури, свята, олімпіади, конкурси, турніри, заочні екскурсії. Забезпечує результативність навчально-виховного процесу. Її учні – переможці ІІ етапу та учасники ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з російської мови та світової літератури.

Разом із шкільним бібліотекарем організовує зустрічі з місцевими поетами, творчими особистостями. Тут учні мають можливість виступити з власними літературними доробками.

Анжеліка Володимирівна – активна учасниця методичної роботи. Дає відкриті уроки, бере участь у педагогічних виставках, конференціях, фестивалях, конкурсах. Розробила методичні рекомендації щодо проведення позакласної роботи із вивчення творчості російського поета О.С.Пушкіна (5, 9 класи),цикл уроків зі світової літератури з теми «Героїчні балади» (7 клас).

Посіла ІІ місце в районному конкурсі-презентацій творчих доробок (проектів) учителів «Вернісаж педагогічних ідей і знахідок -2009» у номінації «Зарубіжна література».

За сумлінну роботу та досягнуті успіхи у справі навчання та виховання учнів нагороджена грамотами відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації (1999 р., 2009 р.)

Постійно знаходиться в пошуках оптимальних дидактичних, виховних і педагогічних рішень, працює над розвитком здібностей кожного учня, допомагає вихованцям знайти себе, самовизначитися.

Учитель має авторитет серед батьків, учнів, колег. Бере активну участь у житті школи. Відповідальна, чуйна, тактовна. Любить свою справу, йде вперед.

Бурлака Світлана Миколаївна, директор
Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 2

КУРИЛО ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА, учитель географії
Білківського навчально-виховного комплексу:
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дошкільного навчального закладу
Тростянецької районної ради Сумської області

23 роки свого життя присвятила навчанню і вихованню дітей учитель географії та біології Білківського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Курило Людмила Федорівна.

Людмила Федорівна – педагог, який на високому рівні володіє методикою викладання навчальних дисциплін, має ґрунтовні предметні знання, значні творчий потенціал та професійну інтуїцію. Працює над науково-методичною проблемою «Формування життєвих компетентностей учнів через організацію діяльнісного підходу у вивченні географії», постійно знаходиться у творчому пошуку ефективних педагогічних методів та прийомів. Учитель вважає, що компетентності забезпечуються комплексним поєднанням усіх структурних компонентів – знань, діяльності, особистісних якостей. Саме діяльнісний підхід спонукає учнів до роботи над розвитком власного інтелекту, культурного і морального рівня не лише у процесі навчання, але й у подальшому житті, сприяє формуванню активної життєвої позиції.

Тому свою професійну діяльність учитель постійно спрямовує на формування комунікаційної, соціальної, громадянської, загальнокультурної та здоров’язбережувальної компетентностей. Творча активність, гуманістичні погляди, бажання досліджувати, високий самоосвітній рівень Людмили Федорівни сприяли впровадженню нею у навчально-виховний процес інтерактивних технологій, що забезпечило систематичне включення учнів в активну навчальну діяльність, розвиток їх здатності до самоосвіти, сприяло самореалізації школярів. Використання таких інтерактивних методів як «мікрофон», «робота в групах», «мозковий штурм», «робота в парах», «займи позицію», «акваріум», забезпечує високу результативність навчальних досягнень учнів.

Уроки Курило Л.Ф. завжди методично продумані, цікаві, дають широкі можливості кожному учню реалізувати себе як особистість, отримати певний успіх, активно співпрацювати з іншими.

Людмила Федорівна вважає, що завдання вчителя під час викладання предмету полягає у навчанні та вихованні учнів, розвитку їх умінь спілкуватися, відстоювати власну життєву позицію, у формуванні активної та успішної особистості. При підготовці до уроку учитель планує організацію роботи так, щоб залучити всіх учнів до творчої діяльності щодо засвоєння нових знань та успішного застосування їх на практиці, забезпечити максимально можливу активність учнів на уроці. На думку вчителя, навчальні заняття для всіх учасників навчально-виховного процесу — постійний пошук, спільна праця, в основі якої довіра та бажання досягти високих результатів.

Учитель проводить цікаву та змістовну позакласну роботу: тижні географії, екскурсії, усні журнали, диспути, свята, КВК, географічні ігри, вікторини. Масовою і дієвою формою роботи стало створення у закладі навчальної еколого-краєзнавчої стежини.

Вихованці Курило Л.Ф. – активні учасники І та ІІ етапів Всеукраїнської учнівської предметної олімпіади з географії, Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» та Міжнародної природознавчої гри «Геліантус». Це дає можливість розвивати дослідницькі та творчі уміння дітей, розширювати та поглиблювати знання з природничих дисциплін, формувати цілісний погляд на оточуючий світ. У 2013 році у Всеукраїнському природознавчому конкурсі «Колосок» – весняний» взяли участь 14 учнів навчального закладу, серед них 4 отримали «Золотий сертифікат», решта – «Срібний сертифікат». У Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» – 2012» узяли участь 12 учнів, з них 2 учні нагороджені дипломом І ступеня, 4 – ІІ ступеня, 6 учнів – ІІІ ступеня.

Людмила Федорівна знаходиться у постійному пошуку шляхів удосконалення організації навчально-виховного процесу. Вона – різнобічно обдарована людина, весела, товариська, має повагу колег, учнів та батьків, ніколи не зупиняється на досягнутому. ЇЇ шлях – це постійний рух до самовдосконалення. Своєю невичерпною енергією педагог запалює колег, веде за собою до вершин майстерності та творчості. Вчитель є втіленням педагогічної мудрості, доброзичливості і чуйності.

Курило Л.Ф. бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів географії та біології, районних семінарів-практикумів, проводить відкриті уроки, надає методично-консультативну допомогу молодим колегам.

Високі результативність роботи та професіоналізм учителя відзначені грамотами управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Тростянецької районної державної адміністрації, відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації.

Маленко Людмила Борисівна, директор
Білківського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ



План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz