Середа, 24.04.2024, 21:15
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Жовтень » 1 » Педагогічна майстерня: створюємо умови для сходження до нових знань і досвіду
11:34
Педагогічна майстерня: створюємо умови для сходження до нових знань і досвіду

рварпаврвава

Педагогічна майстерність — вияв високого рівня педагогічної діяльності. Як наукова проблема, вона постала у XIX ст. Дослідники педагогіки тлумачать її як найвищий рівень педагогічної діяльності, який виявляється в тому, що у відведений час педагог досягає оптимальних наслідків, «синтез наукових знань, умінь і навичок методичного мистецтва і особистих якостей учителя», комплекс властивостей особистості педагога, що забезпечує високий рівень самоорганізації педагогічної діяльності.  25 вересня 2014 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5 відбулося третє заняття районної школи педагогічної майстерності вчителів, що викладають предмети художньо-естетичного циклу, з теми «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів через впровадження ігрових технологій на уроках художньо-естетичного циклу». Керівником районної педагогічної майстерні та носієм досвіду із зазначеної проблеми є Фоміна А.В., учитель музичного мистецтва та художньої культури Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5. До складу слухачів даної школи входять педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів – Олійник Ю.О. (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 1), Бабіна Г.І. (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 2), Герасименко Т.М. (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 3), Корнєєва Т.В. (Тростянецька ЗОШ І-ІІІ ст. № 4), Кошель О.В. (Білківський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ), Задесенець К.І. (Боромлянський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ), Мірошніченко Н.П. (Буймерська ЗОШ І-ІІІ ст.), Петренко В.О. (Гребениківська ЗОШ І-ІІІ ст.), Курило С.О. (Новгородська ЗОШ І-ІІІ ст.). Участь у засіданні також взяла і методист з позашкільної, позакласної та виховної роботи КЗ ТРР «Районний методичний центр» Яценко Г.В., виступ якої був зосереджений на висвітленні питання активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів через впровадження ігрових технологій на уроках художньо-естетичного циклу. З методикою  проведення ігор на уроках музичного мистецтва ознайомила присутніх керівник школи Фоміна А.В., яка залюбки поділилася своїм багатогранним  досвідом роботи з впровадження інноваційних методів, що забезпечують ефективне формування широкого спектру компетенцій учнів. Антоніна Василівна провела майстер-клас «Практичне застосування ігрових технологій на уроці». А вчителі із задоволенням виступали в ролі учнів і повністю поринули у безмежний світ мистецтва. Підсумком роботи була інтерактивна вправа «Я роблю так», де кожен із присутніх зміг поділитися власним досвідом щодо застосування різних видів ігрової діяльності в навчально-виховному процесі. Слухачі школи з’ясували, що застосування  ігор залежить як від теми, так і від навчальної інформації конкретних уроків, термінів та понять, які необхідно засвоїти, що за допомогою методів ігрового  навчання вчитель може  швидко й якісно перевірити знання дітей, цікаво розпочати нову тему, використовуючи гру підвести підсумок уроку тощо. Учасники заняття дійшли висновку – звертаючись до методів інтерактивного навчання на уроках музичного мистецтва, вчитель може залучити дітей до активної ігрової творчої діяльності, а разом з нею – до розвитку особистості. Макаренко А. С. писав: «Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте». Отже, гра – один із основних ключів до гармонійного розвитку особистості дитини.

Яценко Г.В., методист з позашкільної, позакласної та позашкільної роботи КЗ ТРР "Районний методичний центр"

Фотоколажєєєєєєєєє

Переглядів: 742 | Додав: Methodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)