Четвер, 21.11.2024, 13:49
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Жовтень » 15 » Перші кроки до успіху
14:40
Перші кроки до успіху

З метою аналізу адаптації дітей до умов навчання у першому класі 09.10.2014 на базі Гребениківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум учителів 1 класів.

Під час теоретичної частини семінару педагоги розглянули актуальне питання «Адаптація дітей шестирічного віку до умов навчання в школі». В ході обговорення колеги зауважили, що період навчання дитини у першому класі є особливо важливим, адже у цьому віці через ігрову діяльність поступово формується навчальна діяльність, якою діти починають оволодівати.

В ході семінару гості відвідали відкритий урок математики в 1 класі, який провела вчитель вищої категорії Кошлата Ніна Іванівна. Колеги мали змогу переконатися, що педагог з метою зосередження уваги дітей під час вивчення та закріплення нового матеріалу, а також уникнення перевантаження учнів, використовує на уроці різноманітні завдання, цікаві навчальні ігри, нестандартні подорожі, вводить в хід уроку персонажі казкових героїв, яких діти зазвичай дуже люблять та радіють зустрічі з ними.

Аналізуючи відвіданий урок учасники заходу звернули увагу, що більшість дітей повністю адаптувались до умов навчання в школі. У них сформовані пізнавальні функції: увага, пам’ять, сприймання, мислення, мовлення, уява. Діти адекватно сприймають всі вимоги вчителя, вміють чути і слухати інших, відповідати на поставлені запитання. З метою розвитку зорово-моторної координації, вчитель на уроці застосовує роботу в зошиті з друкованою основою.

За планом семінару учасники відвідали позакласне заняття для учнів початкових класів з образотворчого мистецтва, яке провела Гашута Ніна Іванівна – учитель-методист. Під час заходу велика увага була приділена вихованню любові до своєї держави. Діти декламували вірші про Батьківщину, довели, що вони є патріотами своєї країни. І насамкінець кожен виконав завдання – намалював листівку, виготовив аплікацію на тему «Хоробрі серця».

Приємні емоції викликало проведення благодійного ярмарку, де колеги мали змогу придбати різноманітні дари осені, а кошти від цього заходу будуть передані на допомогу постраждалим військовослужбовцям.

Підводячи підсумки засідання, прийшли до висновку, що навчальна діяльність вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому створення сприятливого середовища для адаптації дітей до систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їм подальший благополучний розвиток, успішне навчання та виховання.

Панічева Яна Володимирівна, методист з початкової освіти
КЗ ТРР Районний методичний центр.

Переглядів: 651 | Додав: Methodist | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)