Серед найбільш цікавих і загадкових явищ природи дитяча обдарованість традиційно займає одне з провідних місць. Проблеми її діагностики та розвитку хвилюють педагогів протягом багатьох років. Інтерес до неї дуже високий, що легко може бути пояснено потребами часу.
В залі засідань відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації 11 квітня 2013 року відбувся семінар-практикум для практичних психологів і соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів району на тему: «Проблеми організації психолого–педагогічного супроводу роботи з обдарованими учнями в навчальних закладах».
В ході семінару учасники спробували зрозуміти природу обдарованості, інтелекту і творчих здібностей. Розглянули систему роботи та етапи психологічного супроводу обдарованих та здібних учнів. В тренінговій формі познайомились з практичними вправами щодо розвитку соціально-комунікативної компетентності, нестандартного мислення.
Підводячи підсумки роботи на семінарі, спеціалісти психологічної служби, запевнили, що спільно з педагогічними колективами навчальних закладів будуть створювати умови для виявлення, підтримки та розвитку обдарованих дітей, їхньої особистісної та соціальної самореалізації, професійного самовизначення, збереження психічного та фізичного здоров’я.