Четвер, 25.04.2024, 07:11
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Січень » 22 » Районна школа молодого вчителя математики
15:50
Районна школа молодого вчителя математики

Молодий спеціаліст стає хорошим учителем,
перш за все, завдяки обстановці творчої праці
в педагогічному й учнівському колективах.
В.Сухомлинський

17 січня 2014 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ступенів № 3 відбулось 5-е засідання районної школи молодого вчителя математики (керівник - учитель математики даного закладу Воробйова С.В.)

У роботі Школи взяли участь молоді вчителі: Рибальський Я.В., (СШ І-ІІІ ступенів № 3), Глушко І.В. (Жигайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Гостєва А.Г. (СШ І-ІІІ ступенів № 1).

Розпочалося засідання тренінговим заняттям «Формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках», метою якого було налаштувати учасників на активну роботу; створити комфортну атмосферу для спілкування; активізувати пізнавальну діяльність учасників; уточнити та розширити теоретичні знання учасників щодо визначення поняття мотивації, видів мотивів, методів мотивації навчальної діяльності тощо (тренер – Дудка І.С., методист з навчальних дисциплін РМЦ)

Під час проблемного столу «Перші кроки професійного становлення: успіхи та невдачі» молоді вчителі розповіли про свої успіхи та труднощі, з якими вони зіткнулися у професійній діяльності, а вчителі–наставники поділилися досвідом, як можна їх подолати. Координатор, керівник та слухачі Школи опрацювали проблемне питання щодо впровадження індивідуального підходу до навчання учнів на уроках та в позаурочний час, виконали практичну роботу «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках математики».

Учасники зустрічі отримали масу позитивних емоцій від спілкування з колегами та наставниками, про що свідчили їх піднесений настрій та висока активність.

Дудка І.С.,
методист з навчальних дисциплін
КЗ ТРР «Районний методичний центр»

Переглядів: 638 | Додав: Methodist | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)