Молодий спеціаліст стає хорошим учителем,
перш за все, завдяки обстановці творчої праці
в педагогічному й учнівському колективах.
В.Сухомлинський
17 січня 2014 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ступенів № 3 відбулось 5-е засідання районної школи молодого вчителя математики (керівник - учитель математики даного закладу Воробйова С.В.)
У роботі Школи взяли участь молоді вчителі: Рибальський Я.В., (СШ І-ІІІ ступенів № 3), Глушко І.В. (Жигайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Гостєва А.Г. (СШ І-ІІІ ступенів № 1).
Розпочалося засідання тренінговим заняттям «Формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках», метою якого було налаштувати учасників на активну роботу; створити комфортну атмосферу для спілкування; активізувати пізнавальну діяльність учасників; уточнити та розширити теоретичні знання учасників щодо визначення поняття мотивації, видів мотивів, методів мотивації навчальної діяльності тощо (тренер – Дудка І.С., методист з навчальних дисциплін РМЦ)
Під час проблемного столу «Перші кроки професійного становлення: успіхи та невдачі» молоді вчителі розповіли про свої успіхи та труднощі, з якими вони зіткнулися у професійній діяльності, а вчителі–наставники поділилися досвідом, як можна їх подолати. Координатор, керівник та слухачі Школи опрацювали проблемне питання щодо впровадження індивідуального підходу до навчання учнів на уроках та в позаурочний час, виконали практичну роботу «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках математики».
Учасники зустрічі отримали масу позитивних емоцій від спілкування з колегами та наставниками, про що свідчили їх піднесений настрій та висока активність.
Дудка І.С.,
методист з навчальних дисциплін
КЗ ТРР «Районний методичний центр»