«Пізнання світу у почутті неможливе без розуміння й переживання музики,
без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду від неї.
Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому,
що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної,
естетичної, моральної культури».
В.О.Сухомлинський
Цілеспрямоване і систематичне музичне виховання здійснюється в навчальних закладах на уроках музичного мистецтва. Урок музичного мистецтва має велику силу впливу на духовний світ учнів, пробуджує інтерес до музики, необхідність спілкуватися з нею.
7 лютого 2014 року на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 відбулось засідання районної школи педагогічної майстерності учителів предметів художньо-естетичного циклу на тему: «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження комп’ютерних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках художньо-естетичного циклу».
У праці В.О.Сухомлинського «Розмова з молодим директором школи» зазначено: «Досвід багатьох років переконує, що суттю педагогічної творчості є думка, ідея, яка пов’язана з тисячами повсякденних явищ. Педагогічна ідея – це, образно говорячи, повітря, на якому пливуть крила педагогічної майстерності». Прикладом такої творчої діяльності є Антоніна Василівна Фоміна, вчитель музичного мистецтва Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5.
Слухачі школи районної школи педагогічної майстерності мали можливість переглянули практичне заняття на тему: «Інструментальна музика», що було втіленням науково-методичної проблеми, над якою активно та творчо працює Антоніна Василівна. Раціональна структура уроку, що відповідає психолого-педагогічним, віковим та методичним нормам, вдало підібрані методи організації діяльності учнів, постійний творчий контакт з учнями, дає можливість контролювати інтелектуальний та духовний розвиток кожного учня під час уроку. Після завершення практичної частини Антоніна Василівна поділилася досвідом виготовлення «музичних інструментів», електронними версіями розробок уроків та дидактичного забезпечення. Ще одним із доказів неперервного руху вперед Антоніни Василівни у педагогічній майстерності є особисто створений сайт, де вона охоче ділиться своїми напрацюваннями з педагогами не лише загальноосвітніх навчальних закладів Тростянецького району, а й позашкільного навчального закладу.
Учасники районної школи педагогічної майстерності з користю провели час, що засвідчив піднесений настрій, висока активність, дружнє спілкування з колегами.
А.Г.Жмурко
методист з позашкільної,
позакласної та виховної роботи