Найважливіше завдання сучасної шкільної освіти – виховання здорового покоління, свідомого ставлення особистості до свого здоров’я та здоров’я оточуючих. Усе це вимагає від учителів пошуку нових педагогічних підходів, які б сприяли збереженню здоров’я дітей, формували навички здорового способу життя.
Формуванню в учнів дбайливого ставлення до власного здоров’я, як найвищої цінності й важливої умови повної реалізації можливостей особистості, був присвячений районний семінар-практикум учителів основ здоров'я, що відбувся 21 лютого 2014 року на базі комунального закладу Тростянецької районної ради «Районний методичний центр».
Під час семінару вчителі опрацювали сучасні педагогічні технології формування здоров'язбережувальних компетентностей учнів на уроках основ здоров’я. Заняття з елементами тренінгу – форми спеціально організованого навчання, яка базується на активних методах групової роботи, провели з присутніми тренери: Москальова О.М. (Тростянецька спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 1) та Панова Л.П. (Тростянецька спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 2). Були використані такі інтерактивні вправи: «Знайомство», робота у малих навчальних групах, рольова гра, розгляд та аналіз конкретних життєвих ситуацій.
Учителі основ здоров’я – Литвиненко Т.І. (Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3) та Влезько О.М. (Тростянецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4) презентували досвід роботи. Виконуючи вправу «А я роблю так…», вони ознайомили присутніх із методами, які запроваджують на уроках для формування здоров'язбережувальних компетентностей учнів.
Учасники семінару-практикуму виробили методичні рекомендації, які направлені на застосування діяльнісного підходу, що складається з вправ для відпрацювання ключових умінь і навичок щодо зміцнення здоров’я дітей та спрямування учителів на впровадження нових форм і методів здоров’язбережувальної освіти.
Разбєйко Л.В.,
методист з навчальних дисциплін
КЗ ТРР «Районний методичний центр»