22 лютого 2013 року на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 відбувся вже традиційний районний конкурс «Майстер української орфографії», присвячений Міжнародному дню рідної мови. З року в рік зростає кількість його учасників. Цього разу 166 школярів 3-11-х класів навчально-виховних закладів району змагалися за престижне звання. Найбільш чисельними були команди Тростянецьких спеціалізованих шкіл І-ІІІ ступенів № 5 (31 учасник), № 2 (21 учасник), № 1 (17 учасників), Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (18 учасників).
Теми письмових конкурсних робіт підвищеної орфографічної складності розкривали проблему збереження рідної мови кожною нацією та разом із цим необхідність знання державної: 3 клас – «Рідна мова» , 4 клас – «Милозвучність нашої мови» , 5 клас – «Нехай розквітають сто квітів», 6 клас – «Чому варто розмовляти українською?», 7 клас – «Дарую слово – диво із чудес», 8 клас – «Не забур’янюймо мову!», 9 клас – «Самобутня й самодостатня мова», 10 клас – «ЮНЕСКО на сторожі слова», 11 клас – «У кожної мови – своя доля».
Згідно з Положенням про районний конкурс «Майстер української орфографії», за результатами перевірки письмових робіт членами журі визначено 39 переможців: Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 – 12, Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 – 7, Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 та Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 – по 5, Боромлянський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – 4, Тростянецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 та Буймерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – по 2, Білківський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад та Кам’янський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – по 1.
Підтримати материнську мову можна по-різному: читати і розмовляти, збирати підписи на її захист, брати участь у різноманітних проектах тощо. Учасники ж нашого конкурсу вкотре довели: грамотна людина – майбутнє нації. Головне, щоб не було байдужих до неї, мови своїх батьків, мови свого народу!
Протоколи