Четвер, 25.04.2024, 23:04
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2013 » Листопад » 18 » Колегія відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації
18:28
Колегія відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації

15 листопада 2013 року о 9 годині відбулася колегія відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації. У роботі колегії взяв участь Перший заступник голови Тростянецької районної державної адміністрації П.П.Роженко., директори загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.

Присутні:
1.Лампак Л. І. - начальник відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації; голова колегії;
2.Кузуб П.В. – головний спеціаліствідділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації, член колегії;
3.ВолочаєваЛ.А. – директор комунального закладу Тростянецької районної ради «Районний методичний центр», член колегії;
4.СоломахінаВ.О. – голова профспілки працівників освіти Тростянецького району, член колегії;
5.СвірідоваО.Д. – директор Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5, член колегії;
6.Деревянченко А.С. – директор комунального закладуТростянецької районної ради «Палац дітей та юнацтва», член колегії;
7.БезсмертнаА.Г. - юрисконсульт відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації член колегії,;
8.ГончаренкоС.М. – методист з психологічної служби комунального закладу Тростянецької районної ради «Районний методичний центр», секретар колегії.

На колегії були розглянуті такі питання:
1.Управління розвитком освітніх округів в контексті підвищення якості освіти в Тростянецькому районі.
2.Організація роботи ПМПК відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації
3.Про хід виконання районної комплексної програми «Освіта Тростянеччини у 2012-2015 роках ( у порядку контролю).
Кузуб П.В., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації, у своєму виступі зазначив, що перехід до профільного навчання, створення профільних класів з поглибленим вивченням предметів зумовлені глобалізацією суспільно-політичного та економічного життя, прагненням переходу України до постіндустріального суспільства та євроінтеграційними процесами. Серед форм профільного навчання, які найбільш повно реалізують його мету й завдання, - освітні округи.

Освітній округ – один з можливих варіантів створити необхідні й достатні умови для отримання усіма дітьми якісної освіти. Функціонування освітніх округів сприяє підвищенню якості, доступності та конкурентоспроможності освіти, стабілізації процесу децентралізації управління в освіті регіону; зростанню ролі соціальних державних програм. При визначенні опорних шкіл у Тростянецькому районі була врахована динаміка демографічних показників району, перспективність населених пунктів, проектна потужність приміщень навчальних закладів. Вирішальним стало врахування якісного складу педагогічних колективів. Для освітніх округів були підібрані базові школи, а саме: Тростянецькі спеціалізовані школи І-ІІІ ступенів №1, СШ №3, СШ №5, навчально-виховні комплекси:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад: Білківський, Боромлянський, Полянський. Разом з тим керівники навчальних закладів зазначають, що в організації діяльності освітніх округів існують проблеми: недостатня кількість автобусів, низька якість шляхосполучення, недостатня кількість виділених коштів на паливні матеріали.

Ці питання постійно знаходяться у полі зору відділу освіти, піднімаються на рівні районної державної адміністрації, районної ради, обласного управління освіти.

Однак, в очікуванні покращення матеріально-фінансових умов ми повинні вирішити організаційно-педагогічні питання функціювання освітніх округів. Так, предметом прискіпливої уваги відділу освіти, районного методичного центру стало створення єдиного навчального плану освітнього округу. З часом постане питання оцінювання діяльності освітнього округу.Для цього районному методичному центрові необхідно розробити критерії та діагностичний інструментарій для оцінки ефективності управління освітнім округом та якості навчально-виховного процесу в освітньому окрузі. За кожним освітнім округом з метою підвищення ефективності його діяльності буде закріплений куратор округу – відповідальний працівник відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації, районного методичного центру.

Організацію роботи психолого-медико-педагогічної консультації комунального закладу Тростянецької районної ради «Районний методичний центр» охарактеризувала Касьяненко С.М., завідувач ПМПК. Для педагогічних працівників, які працюють з дітьми, що мають особливості психофізичного розвитку, започатковано постійно діючий семінар з теми: «Психолого-педагогічний супровід соціальної реабілітації та інтеграції в суспільство дітей і підлітків з проблемами розвитку».Проводиться консультативно-роз’яснювальна робота серед учителів, батьків щодо необхідності забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти. Районною психолого-медико-педагогічною консультацією надається психолого-педагогічна допомога батькам дітей,які потребують корекції психофізичного розвитку.Так, з початку навчального року консультанти ПМПК надали 16 консультацій батькам, 9 – учителям, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами,було проведене одне засідання, де обстежено троє дітей з вадами психофізичного розвитку, яких було направлено до обласної ПМПК, одна дитина вже переведена на індивідуальну форму навчання, одна – направлена на навчання до Груньської спеціальної школи, одну дитину вилучено із сім’ї.

Консультантами ПМПК ведеться збір оперативної інформації про наявність дітей з вадами психофізичного розвитку. Про хід виконання районної комплексної програми «Освіта Тростянеччини у 2012-2015 роках» проінформував Кузуб П.В., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації.

Відповідно до кожного питання були прийняті рішення, а саме:
По першому питанню:
1.Створити єдиний освітній простір в межах освітнього округу.
2.Забезпечити учням можливості вибору індивідуального освітнього напряму.
3. Створити належні умови для забезпечення навчально-виховного процесу.

По другому питанню:
1. Взяти до уваги інформацію про роботу ПМПК.

По третьому питанню:
1.Хід виконання комплексної програми «Освіта Тростянеччини у 2012-2015 роках» вважати задовільним.

К


Переглядів: 939 | Додав: Methodist | Рейтинг: 5.0/202
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)