Знання кількох мов, читання творів світової літератури є важливою ознакою освіченої, культурної людини. Саме таких особистостей виховують вчителі району на уроках світової літератури та російської мови. Щоб ще раз пересвідчитися у цьому педагоги-словесники Тростянеччини зібралися 16 травня 2014 року на базі Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 на семінарі-практикумі з теми «Компетентнісний підхід до вивчення російської мови та світової літератури».
Виконуючи програму семінару, вчителі працювали з учнями і колегами на уроці позакласного читання у 7-А класі (Осуд війни через сприйняття дітей в оповіданні Ю. Яковлева «Дівчинка з Василівського острова». Учитель Таран А.В), на уроці російської мови у 5-Б класі (Частица НЕ. Написание НЕ с глаголами. Учитель Касміна І.В.); на літературному заході спостерігали і насолоджувалися поетичною творчістю учнів і їх наставників («В первый раз я запел про любовь». Учителі Жабко Т.П., Бєлокопитова В.С.).
Цікавим і дієвим було обговорення, гості і господарі заходу були єдині у висловлюваннях про позитивне значення подібних зібрань. Спільне вироблення методичних рекомендацій і завдань для використання у навчанні дітей стало підсумком роботи семінару-практикуму учителів російської мови та світової літератури.
Освіченими і духовно багатими людьми бачать своїх учнів керівник районного методичного об’єднання учителів російської мови і світової літератури Валентина Володимирівна Бабич і всі учасники семінару, бо і надалі будуть дарувати дітям чарівні барви художнього слова.
Гончаренко С. М.,
методист з навчальних дисциплін
комунального закладу Тростянецької районної ради
«Районний методичний центр»