Четвер, 28.03.2024, 17:32
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2013 » Лютий » 13 » Школа передової педагогічної майстерності
17:39
Школа передової педагогічної майстерності

Математика - цариця всіх наук, її улюблениця – істина, її вбрання – простота і ясність, ці слова Ян.Снядецького є провідними в педагогічній діяльності вчителя математики вищої кваліфікаційної категорії, «старшого вчителя», заступника директора з навчальної роботи Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 3 - Линник Валентини Петрівни, яка на базі своєї школи організувала роботу школи передової педагогічної майстерності для вчителів математики району, яких зацікавила її науково-методична проблема: «Формування в учнів практичних умінь і навичок». Вчитель два роки поспіль ділилася досвідом своєї роботи з колегами-математиками.

Проблема формування практичних навичок на уроках математики особливо актуальна в сучасних умовах розвитку національної школи, яка покликана забезпечити практичну спрямованість навчання, докорінно поліпшити підготовку до самостійного життя й праці. Цей принцип реалізовує Валентина Петрівна через усі сторони і ланки навчального процесу. Шкільний курс математики має забезпечити міцне і свідоме оволодіння системою математичних знань, які потрібні для загального розвитку дітей, для їх практичної діяльності в умовах сучасного виробництва, продовження освіти.

Шляхи реалізації наміченої науково-методичної проблеми вчитель бачить у застосуванні математичного моделювання при розв’язуванні задач, актуалізації пізнавальної діяльності в процесі засвоєння знань, умінь і навичок, науковому висвітленні життєвого досвіду учнів, застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій. Валентина Петрівна вважає, що дуже важливим для школярів є ознайомлення з науковими методами дослідження, такими, як синтез, аналіз, індукція, дедукція, аналогія тощо. І не лише ознайомлення, а й озброєння учнів цими методами, щоб вони могли практично, в конкретних ситуаціях аналізувати різні твердження, явища, проблеми, виділяти з них важливі, систематизувати та класифікувати їх. Саме ці принципи дотримані на кожному уроці вчителя. Адже вивчення математики, в цьому відношенні, може дати дітям дуже багато можливостей застосування своїх математичних знань в інших галузях науки.

Наталія Валентинівна Назаренко,
методист РМК з охорони дитинства

Переглядів: 664 | Додав: Methodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)