П`ятниця, 03.04.2020, 10:47
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2013 » Лютий » 6 » Школа передової педагогічної майстерності для вчителів математики
18:53
Школа передової педагогічної майстерності для вчителів математики

Видатний український педагог В.Сухомлинський писав, що справжній учитель повинен працювати на майбутнє. Саме цього принципу і дотримується вчитель математики Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Гулюк Тетяна Миколаївна, яка має вищу кваліфікаційну категорію, звання «старший учитель». Два роки поспіль вона проводила для своїх колег заняття школи передової педагогічної майстерності.

Активний розвиток інформаційних технологій у різних сферах життя є одним з факторів, що визначає вектор розвитку світового співтовариства 21 століття, де вирішальну роль відіграють інформація й наукові знання.

Застосування комп’ютерної техніки на уроках математики робить навіть традиційні уроки Тетяни Миколаївни яскравими, насиченими, змістовними.

Застосування ІКТ дозволяє вчителю в значній мірі просунутися в досягненні зазначеної теми, бо базується на даних фізіології людини: у пам’яті людини залишається 1/4 частина почутого матеріалу, 1/3 частина побаченого, 1/2 частина побаченого й почутого матеріалу.

Використання ІКТ на різних етапах уроку дозволяє вчителю активізувати пізнавальну діяльність учнів, візуалізувати навчальний матеріал, що сприяє підвищенню якості розв’язання прикладів і задач, особливо, коли це стосується розв’язку геометричних задач, вивчення побудови та перетворення графіків функцій, а також сприяє підвищенню якості математичної освіти взагалі, тобто вирішення однієї з нагальних проблем сучасного суспільства. Поширення досвіду роботи Гулюк Т.М. дозволило вчителям інших навчальних закладів більш детально ознайомитись з практичним використанням ІКТ на різних етапах уроку. Тетяна Миколаївна прагне до монотехнологічного навчання, коли здійснюється самостійна навчальна робота дитини в інтерактивному освітньому середовищі. Учитель розглядає використання ІКТ в нерозривній єдності всіх складових освітнього процесу.

Індивідуальне консультування для колег з питань використання ІКТ на уроках математики сприяло розширенню можливостей творчості вчителів, стимулювало освоєнню нових освітніх програм, які забезпечують ефективне проведення уроків математики.

Під час проведення підсумкового заняття школи педагогічної майстерності, яке відбудеться в квітні 2013 року, вчителі математики представлять власні наробки з даної теми та поділяться досвідом використання ІКТ на своїх уроках, запозиченим у Тетяни Миколаївни.

Н.В.Назаренко методист з охорони дитинства
районного методичного кабінету

Переглядів: 509 | Додав: Methodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)