Відкрити у кожній людині творця, поставити її на шлях самобутньо-творчої,
інтелектуально-повнокровної праці – це завдання стає нині першочерговим у практичній роботі школи.
В.О.Сухомлинський
22 листопада 2013 року в Тростянецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 відбулося ІІІ засідання районної Школи молодого вчителя фізики з теми «Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи».
Під час теоретичної частини заняття Дудка І.С., методист з навчальних дисциплін КЗ ТРР «Районний методичний центр», розглянула зі слухачами школи концептуальні основи сучасних педагогічних технологій, методів та прийомів.
Для кожного педагога, методиста актуальним є питанням, як домогтися високої якості навчання на кожному уроці. Досвід стверджує, що традиційні форми і методи потрібно використовувати разом з інноваційними підходами, і їх комбінація є творчим почерком кожного педагога.
У процесі практичної роботи керівник районної Школи молодого вчителя фізики Арнаутова О.В. показала сучасний урок в 9 класі з теми «Електричне коло. Закони постійного струму. Розв’язування задач». На уроці були застосовані різні форми та методи роботи, зокрема, робота в групах, парах, проблемно-пошуковий метод та ін. Молоді вчителі проаналізувавши урок, здійснили комплексну його оцінку.
На завершення була проведена співбесіда зі слухачами щодо проведення, оцінювання та підготовки звітної документації з моніторингу якості освіти, що триває в загальноосвітніх навчальних закладах України.
Слухачі отримали домашнє завдання – опрацювати прийоми педагогічної техніки та підготувати на їх основі гру «Я роблю так».
Дудка Ірина Сергіївна,
методист з навчальних дисциплін
КЗ ТРР «Районний методичний центр»