Під такою назвою кафедрою маркетингу Сумського державного університету був проведений конкурс творчих робіт серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Сумської області.
Мета даного конкурсу – стимулювання інтелектуального та культурного розвитку молоді, підвищення її соціальної активності, залучення до вирішення гострих соціальних та економічних проблем свого населеного пункту та сприяння обізнаності у сфері маркетингу.
Конкурс проводився у таких номінаціях:
- кращий рекламний відеоролик на соціальну тематику;
- краща творча робота за тематикою «Маркетинг навколо мене»;
- краща реклама існуючого товару (послуги) - плакат, листівка, аудіо- та відеоролики, презентація;
- кращий логотип та слоган школи (класу) з поясненням.
Серед переможців конкурсу – учні Тростянецьких спеціалізованих шкіл № 1та № 5, Боромлянського навчально-виховного комплексу. Рубан Родіон (СШ № 1, 11 клас, учитель-наставник Мягкова В.М.) отримав сертифікат учасника конкурсу та приз «За яскравість думок» у номінації «Реклама існуючого товару» (реклама туристичної фірми).
Нагороджені дипломами Симон Ірина (СШ № 5, 11А клас) у номінації «Краща творча робота» за тематикою «Маркетинг навколо мене», Головченко Олексій (СШ № 5,10А клас) у номінації «Кращий логотип та слоган школи», Волошенко Оксана та Жмурко Анна, (СШ № 5, 9Б клас) у номінації «Краща реклама існуючого товару ».
Сертифікатами учасника відмічені Овчаренко Вадим (10А клас) – за створення логотипу школи, Погибилєва Людмила (8Б клас) – за кращу творчу роботу. Підготували учнів педагоги Шудрик Т.М., Бондаренко І.В., Трофімцова В.А.
Серед нагороджених і учні Боромлянського НВК: Задесенець Ірина (9А клас) та Дацько Світлана (10 клас). Ірина нагороджена дипломом «За філософське бачення проблеми» за авторську поезію про живе спілкування, а Світлана – дипломом ІІ ступеня за створений плакат у номінації «Соціальна реклама». Підготовку дипломантів конкурсу здійснили вчителі-наставники Колодяжна Л.А. та Коломієць Т.М.