Під такою назвою кафедрою маркетингу Сумського державного університету був проведений конкурс творчих робіт серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Сумської області.
Мета даного конкурсу – стимулювання інтелектуального та культурного розвитку молоді, підвищення її соціальної активності, залучення до вирішення гострих соціальних та економічних проблем свого населеного пункту та сприяння обізнаності у сфері маркетингу.
Конкурс проводився у таких номінаціях:
- кращий рекламний відеоролик на соціальну тематику;
- краща творча робота за тематикою «Маркетинг навколо мене»;
- краща реклама існуючого товару (послуги) - плакат, листівка, аудіо- та відеоролики, презентація;
- кращий логотип та слоган школи (класу) з поясненням.
Серед переможців конкурсу – учн
...
Читати далі »