Той, хто причетний до управління, переосмислює свої світоглядні засади, на яких ґрунтується його практична діяльність. Управління стає особистісно орієнтованим, людиноцентристським. Для сучасної школи потрібні педагоги, які шукають і знаходять найбільш ефективні шляхи і засоби вирішення завдань навчання, виховання і розвитку учнів. Вирішення цих завдань потребує удосконалення всіх ділянок методичної роботи, створення умов для самореалізації та саморозвитку педагогів. Завдання підтримки компетентності педагогічних кадрів вирішується через систему методичної роботи. Сьогодні реальний рівень розвитку методичної роботи у школі є одним із найважливіших критеріїв оцінки її діяльності. Тому актуальність ефективного управління методичною роботою на рівні закладу є незаперечною.
11 вересня 2014 року на базі к
...
Читати далі »