Вівторок, 23.04.2024, 19:56
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2013 » Вересень » 26 » НАВЧАЄМОСЯ ВПРОВАДЖУВАТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
17:49
НАВЧАЄМОСЯ ВПРОВАДЖУВАТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

Стратегічною метою розвитку освіти ХХІ ст. є виховання особистості, здатної не лише до збереження культурних цінностей і надбань, а й подальшого творення культури на засадах гуманізму, діалогічності та співтворчості. Означена тенденція знайшла відображення в основних державних документах – Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)», Національній доктрині розвитку освіти України, Стратегії розвитку освіти в Україні до 2021 року, Державних стандартах початкової, базової та повної загальної середньої освіти, які вказують на пріоритетність збагачення інтелектуального і духовного потенціалу людини як цілісної особистості, становлення сутнісних сил і творчого потенціалу підростаючого покоління.

Вирішення окреслених завдань потребує пошуку шляхів удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, організації навчально-творчої діяльності учнів, зокрема старшого шкільного віку, оскільки розкриття і подальше збагачення творчого потенціалу, власних сил та здібностей має винятково важливе значення для старшокласника.

З метою посилення впливу на забезпечення якості діяльності педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних установ району щодо розвитку творчих здібностей школярів 25 вересня 2013 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5 проведено районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Науково-методичне керівництво процесом виховання інтелектуально творчого учня в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу».

Участь у роботі семінару взяв перший заступник голови Тростянецької районної державної адміністрації Роженко П.П., який у своєму виступі окреслив коло пріоритетних напрямків роботи з підтримки інтелектуально обдарованих учнів, організації роботи районного центру інтелектуального розвитку школярів (проектна ідея, реалізація якої передбачена у 2014 році), розвитку позашкільної освіти як складової реалізації соціальних ініціатив Президента України В.Ф.Януковича «Діти – майбутнє України».

У рамках семінару висвітлені наступні питання:

  • науково-теоретичні аспекти організації навчально-творчої діяльності школярів (доповідач – Волочаєва Л.А., завідувач районного методичного кабінету);
  • реалізація інноваційного підходу в організації навчально-дослідницької діяльності учнів – членів Малої академії наук України (доповідач – Деревянченко А.С., директор КПНЗ ТРР «Палац дітей та юнацтва»);
  • створення освітнього середовища навчального закладу як сучасного інноваційного простору для реалізації програм профільного навчання (доповідач – Ільюхіна Т.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5).

Учасники семінару відвідали відкриті уроки вчителів навчального закладу – урок математики у 9-А класі (учитель Лук’яніхіна І.М.) та інформатики у 8-А класі (учитель Слєдзєвський Ю.Б.), обговорили з педагогами особливості організаційно-педагогічної діяльності у класах із поглибленим вивченням навчальних предметів, дали високу оцінку діяльності педагогів із реалізації під час проведення відкритих уроків технології навчально-творчої діяльності особистості.

Показ сучасних кабінетів хімії та фізики, створених перед початком нового 2013-2014 навчального року, також залишив незабутні враження. Адже база навчальних кабінетів дозволяє активно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, забезпечувати якісну організацію експериментальної роботи, формування в учнів практичних навичок, проведення сучасних видів контролю навчальних досягнень школярів тощо.

У ході підведення підсумків районного семінару-практикуму заступники отримали «домашнє завдання» – опрацювати концептуальні основи технології навчально-творчої діяльності, проаналізувати особисту педагогічну діяльність на відповідність сучасним вимогам щодо організації роботи з розвитку творчих здібностей дітей, здійснювати науково-методичний супровід роботи з інтелектуально-обдарованими учнями у період їх активної підготовки до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін.

План РСП ЗНВР 25.09.13__СШ № 5

Навчально-творча діяльність старшокласників

Волочаєва Лариса Анатоліївна, завідувач районного
методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту
Тростянецької районної державної адміністрації

Переглядів: 747 | Додав: Methodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)