2013-2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже саме з 1 вересня в основній школі розпочалося поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.
Як показує практика, більшість дітей пе¬реживають перехід із початкової школи в основну, як важливий крок у своєму житті. Поява декількох учителів з різними вимогами, різними характера¬ми, різним стилем викладання є для них очевидним показником їхнього дорослі-шання. Мікроклімат у класному колективі, результати навчальної діяльності учнів багато в чому цілком залежать від класного керівника.
Саме про це говорили класні керівники та заступники директорів з виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів району в ході проведення районного семінару-наради «Роль класного керівника в адаптації п’ятикласників до навчання в умовах упровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», який відбувся 17 вересня 2013 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Тростянецької районної державної адміністрації.
Перед учасниками семінару виступила методист з виховної роботи Побац А.Я., яка розкрила питання нормативно-правового забезпечення виховного процесу в навчальному закладі та ролі класного керівника в організації виховної роботи з учнями 5 класів. Досвідом роботи щодо виховання п’ятикласників поділилась класний керівник Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 Бєлокопитова В.С.
Тренінгове заняття «Психологічна адаптація учнів 5 класу» з педагогами провела методист з психологічної служби Гончаренко С.М. Також учасникам семінару-наради було представлено методику проведення соціометрії в класному колективі.
Окрім цього, педагоги опрацювали елементи досвіду виховної системи Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №17 для подальшго їх використання у своїй роботі.
Методичні рекомендації районного семінару-наради щодо організації виховної роботи у 2013-2014 навчальному році та адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі зорієнтують педагогічні колективи на вибір ефективного шляху в реалізації завдань нових Державних стандартів освіти.
Побац А.Я., методист з виховної роботи
районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту
Тростянецької районної державної адміністрації