Субота, 23.11.2024, 13:07
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2014 » Березень » 05

Вимоги сьогодення до педагога на перше місце ставлять систематичну роботу з розвитку професійної компетентності, поглиблення теоретичних знань та практичних умінь.

Це питання висвітлювали видатні педагоги-гуманісти ХХ століття Софія Русова та Василь Сухомлинський. Так, наприклад, С. Русова підкреслювала, що педагог повинен мати "широку схему освіти”, "високу освіту” – загальну і фахову, яку зуміє використовувати у житті, викликаючи у дітей інтерес і цікавість. В.Сухомлинський описував ерудованого, інтелектуально розвиненого вчителя, зокрема, про досконале володіння ним знаннями зі своєї спеціальності. Учитель, на його думку, повинен знати в десять, двадцять разів більше, ніж буде викладено на уроці. Тільки за такої умови педагог зможе пробудити інтерес до пізнання, жадобу знань в учнів.

Отже, для того, щоб навчати, вчителю самому необхідно постійно навч ... Читати далі »

Переглядів: 660 | Додав: Methodist | Дата: 05.03.2014 | Коментарі (0)

«Єдиний шлях, який веде до знань, - це діяльність»
Бернард Шоу

Навчання географії – складний і багатогранний процес, у якому учні не лише здобувають знання, а й оволодівають певними вміннями. У них формуються погляди на навколишній світ, відповідне ставлення до нього, розвиваються здібності й інтереси, активна життєва позиція. Тому завдання учителів: знайти такі інноваційні технології, які б пробудили в душі дитини бажання більше дізнатися та самостійно здобувати знання. Серед них – інтерактивне навчання, головною рисою якого є використання власного досвіду учнями під час розв’язання проблемних завдань. Їм надається максимальна свобода для розширення та удосконалення своєї діяльності.

Організації діяльності вчителя щодо формування комунікативної компетентності особистості засобами інтерактивної технології навчання пр ... Читати далі »

Переглядів: 514 | Додав: Methodist | Дата: 05.03.2014 | Коментарі (0)

План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)