Вимоги сьогодення до педагога на перше місце ставлять систематичну роботу з розвитку професійної компетентності, поглиблення теоретичних знань та практичних умінь.
Це питання висвітлювали видатні педагоги-гуманісти ХХ століття Софія Русова та Василь Сухомлинський. Так, наприклад, С. Русова підкреслювала, що педагог повинен мати "широку схему освіти”, "високу освіту” – загальну і фахову, яку зуміє використовувати у житті, викликаючи у дітей інтерес і цікавість. В.Сухомлинський описував ерудованого, інтелектуально розвиненого вчителя, зокрема, про досконале володіння ним знаннями зі своєї спеціальності. Учитель, на його думку, повинен знати в десять, двадцять разів більше, ніж буде викладено на уроці. Тільки за такої умови педагог зможе пробудити інтерес до пізнання, жадобу знань в учнів.
Отже, для того, щоб навчати, вчителю самому необхідно постійно навч
...
Читати далі »