20 вересня 2013 року розпочала свою роботу районна школа молодого заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.
Темою першого заняття було обрано проблему організації внутрішньошкільного контролю. Молоді заступники опрацювали теоретичні аспекти питання здійснення контролю як функції управління, спрямованої на одержання інформації про стан навчально-виховного процесу та його результативність, ознайомились із видами, методами та вимогами щодо його організації.
З 2013-2013 навчального року педагогічні колективи освітніх установ Тростянеччини розпочинають роботу над новою єдиною науково-методичною проблемою «Реалізація творчого й інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу на основі формування їх інформаційної культури та впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій». Тож, актуальним було і розглянуте з молодими управлінцями питання щодо алгоритму діяльності з організації колективної форми пошукової роботи над проблемною темою.
Підбиваючи підсумки першого заняття, були визначені і пріоритетні питання для організації подальшого навчання та самоосвіти – це циклограма діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи та ведення ділової документації.
Матеріали
План роботи РШМЗ
Організація внутрішкільного контролю
Робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою як колективна форма пошукової діяльності
Лариса Анатоліївна Волочаєва, завідувач РМК,
керівник районної школи молодого заступника
директора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього навчального закладу.