Субота, 27.04.2024, 04:19
Відділ освіти Тростянецької РДА Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Заклади

Тростянецька СШ №1

Тростянецька СШ №2

Тростянецька СШ №3

Тростянецька ЗОШ №4

Тростянецька СШ №5

Білківський НВК

Боромлянський НВК

Буймерська ЗОШ

Гребениківська ЗОШ

Жигайлівська ЗОШ

Кам'янський НВК

Новгородська ЗОШ

Дернівський НВК

Смородинський НВК

Станівська ЗОШ

Полянський НВК

Люджанський НВК

Боромлянський ДНЗ "Пролісок"

Микитівський ДНЗ "Червона шапочка"

Станівський ДНЗ "Зірочка"

Буймерський ДНЗ "Ромашка"

Жигайлівський ДНЗ "Берізка"

Гребениківський ДНЗ "Сонечко"

КПНЗ ТРР "Палац дітай та юнацтва"

Головна » 2013 » Грудень » 03

26 листопада 2013 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ступенів №5 відбулося 3-є засідання районної школи молодого вчителя початкових класів. Тема даного засідання – «Компетентністно-орієнтовний підхід у навчанні». Теплою усмішкою зустріли молодих учителів завуч школи Тетяна Миколаївна Ільюхіна та керівник районної школи молодого педагога Олена Анатоліївна Кіяшко.

У ході реалізації плану роботи даного методичного заходу молоді вчителі відвідали відкритий урок учителя 3-А класу Наталії Дмитрівни Курськоїз предмету «Елементи геометрії». Учитель підібрав дуже цікавий матеріал, тому під час уроку учні були надзвичайно активними. Вчителем на уроці були застосовані різноманітні форми роботи – загадки, бліц-турнір, робота в парах, довідкове бюро, самостійна робота, колективне розв’язування задач, вправа «Мікрофон», складання геометричних фігур із роздаткового матеріалу, графічний диктант. Школярі не лише вчилися будувати фігури та знаходити їх периметр.А ще учні по ... Читати далі »

Переглядів: 515 | Додав: Methodist | Дата: 03.12.2013 | Коментарі (0)

Біологічні учнівські змагання в Україні проводяться з 50-х років ХХ століття, і спочатку вони проводилися лише на шкільному та районному рівнях. Основними завданнями олімпіади на той час була перевірка знань учнів про конкретні рослини та тварини. Надалі коло завдань розширювалося в бік більш складних галузей біології – генетики, біохімії, біофізики, молекулярної біології, еволюційного вчення тощо. З 1973 року почали проводити біологічні республіканські олімпіади, які до 1988 року чергувалися з хімічними. Із здобуттям Україною державної незалежності біологічний олімпійський рух набув особливого розвитку, що пов’язане як із змінами у соціально-політичному житті так і з бурхливим розвитком біологічного знання наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Змінилася структура олімпіади – вона стала передбачати проведення практичного туру, почали застосовуватися тестові технології, значно розширилося коло завдань – вони з року в рік стають значно складнішими, що є наслідком уск ... Читати далі »

Переглядів: 571 | Додав: Methodist | Дата: 03.12.2013 | Коментарі (0)

30 листопада 2013 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ступенів №5 відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики, в якій взяли участь 13 учнів 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів району.

Олімпіадні завдання складалися із задач практичного характеру. Вони охоплювали такі теми як обчислювальна геометрія, робота з рядками, динамічне програмування.

Інтелектуальна боротьба тривала протягом 4 годин. Юні програмісти виявили достатній рівень знань. Найкраще учні виконали задачі на обробку рядків та з обчислювальної геометрії. Ряд труднощів викликали завдання, пов’язані із динамічним програмуванням.

Фахове журі об’єктивно оцінило зусилля учасників змагань. За результатами перевірки робіт визнано переможцями:

І місце – Трусов Богдан Олексійович (8 клас, Тростянецька СШ І-ІІІ ступенів № 5), Куліков Денис Ігорович (9 клас, Тростянецька СШ І-ІІІ ступенів № 5), Мачула Євген ... Читати далі »

Переглядів: 608 | Додав: Methodist | Дата: 03.12.2013 | Коментарі (0)

Природознавча освіта стала особливо важливою на сучасному етапі історичного розвитку, коли господарська діяльність людини надзвичайно змінила природний вигляд землі. На перший план вийшло завдання формування науково обґрунтованого погляду на природу, який опирається на повноцінний інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління.

Великі можливості для навчання та виховання школярів має навчальний предмет «Природознавство», який вивчається у 5-6 класах. Згідно з новою редакцією Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти мета навчання природознавства полягає у формуванні природознавчої компетентності учнів через засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, удосконалення способів навчально-пізнавальної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи. Досягнення цієї мети забезпечується шляхом реалізації нового змісту навчання та організації навчально-виховного процесу на з ... Читати далі »

Переглядів: 652 | Додав: Methodist | Дата: 03.12.2013 | Коментарі (0)

План роботи РМК

Архів записів
Пошук
Адміністратор сайту Хомюк Сергій Сергійович (sergeyhomyk@gmail.com)